Betatesta Test Drive: Unlimited

Medlem

Mjo, det finns poliser, men dom är ooootroligt korkade -> kör av vägen så kör polisen bara förbi dig, men ibland kan det vara svart att köra ifrån dom ändå. Isf, bara stanna å betala böterna. Det enda som är förstörbart är skyltar och trafikbilar. Din egen bil tar ingen skada.

Medlem
Skrivet av Heggiiman:

Jag har samma problem som fler verkar ha, att jag möts av en svart skärm och ingen nyckel.
Jag har provat med firefox och internet explorer, samt på olika datorer. Är det ingen som vet vad felet kan vara?

Jag har haft samma problem tidigare, men löst de genom att ansöka på en annan dator med IE ist FF så att jag får nyckeln. Gissar att det beror på ens brandvägg/regler i FF/IE. :x

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Avgjort bättre än NFS. Arkad med bra körkänsla, så att säga. Men det är väldigt buggigt. Det har tappatmina kontrollinställningar flera gånger redan, t.ex. försvann möjligheten att växla när jag startade ett uppdrag (gick inte att konfigurera om under uppdraget) - inte alls bra. Men kul är det, friheten ger lite GTA-känsla.

Antagligen så har du tryckt på backspace för att komma tillbaka till förgående meny, och inte confirm, då kommer du tillbaka till förgående meny och du får upp en ruta "Saving.. please wait"?:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Vad säger avtalet om öppna diskutioner kring problem/buggar och vilka åtgärder skulle de kunna vidtaga om man bröt mot avtalet?
Har aldrig varit med i en beta och drar mig för det p.g.a. de strikta regler som brukar medföjla.

Medlem

tog mig drygt 46 min att köra den längsta banan på 180km+... och det var med en Ferrari F430 med Steg 3 trimm, nu ska jag bara köpa en enzo och komma under 40 min

Medlem

Hmm, jag får också upp en svart ruta enbart. Jag är måttligt förvånad.

Medlem

Har provat på 4 olika datorer nu, samma problem. Den svarta rutan...

Medlem
Skrivet av Heggiiman:

Har provat på 4 olika datorer nu, samma problem. Den svarta rutan...

Samma här, 3 olika datorer och 3 olika webbläsare...

WHY!!!

Medlem

Happ, nu när man klickar på länken så står det att dom har stängt betan, fyfan vad less man blir

Medlem

Steg 3 Enzon är bara löjlig, det går bara föööööööör snabbt...

=/

Inaktiv

Skit att jag missade denna BETA!!!Kan man få tag på den nu? Typ DC++ el något?????

Medlem

=D super skoj ju enda buggen jag har märkt av är att ljudet börjar knastra lite då och då! Annars flyter det på bra! Har en koenigsegg nu med steg 3 trimm hihi

Inaktiv

Ja, men du måste fortfarande ha en individuell nyckel!
Ett sätt är ju att tigga och be personer som redan fått tillgång till betan och fråga om man kunde få deras Användarnamn, lösen och nyckel... men det är väl inte så troligt att de som redan fått igång spelet är så glada på att lämna det... men kanske efter en vecka eller så då de har tröttnat vem vet...

Better luck next time

Inaktiv

Men hallå!Kan man inte få höra lite om vad ni tycker om spelet?!!
+ och - ...Annar kan väl jag få testa din beta ??Plz!!!bara för en dag??Betalar för det kanske! ???..?..suck!

12
Skriv svar