Info om GRAW 2 för pc

Inaktiv
Info om GRAW 2 för pc

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=39412

Vad in i helvete!? Ser rätt så photoshoppat ut!?

Medlem

mm, ser ut som dom satt dit gubbarna efteråt ?:\

Inaktiv
Skrivet av Reaper__hej:

mm, ser ut som dom satt dit gubbarna efteråt ?:\

APCn, stegen och alla muzzleflashes med, ser helt sjukt ut.

Medlem

Ubisoft krossar alla på marknadsföring.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Nja, är inte alltför långt ifrån hur GRAW-explosionerna och mynningsflammorna ser ut tycker jag. Däremot ser kartan jättetråkig ut. Och som vanligt ser det ut som att de bantar innehållet på samma sätt som de gjorde med 1:an.

Nej tack, jag avstår.

Medlem

nice coop ftw!

Medlem

Kul att de har med coop, men jag har inga höga förhoppningar på 2:an. För mycket high tech. 1:an är fortfarande bäst. Mer realistiskt och smutsigt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Är det jag som är blind eller är det fulare än episod 1?

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Kul att de har med coop, men jag har inga höga förhoppningar på 2:an. För mycket high tech. 1:an är fortfarande bäst. Mer realistiskt och smutsigt.

1:an fortfarande bäst? -Håller med dig om att GRAW till PC är GRYMT bra. Bästa shootern jag spelat t.o.m.

Men....
2:an, för mycket high-tech? Vadå high-tech? Utveckla.
1:an mer realistisk & smutsig? Vad får dig att tro att inte 2:an blir precis som 1:an....fast bättre?

Jag tror GRAW 2 till PC kommer bli grymt bra.
XB360 versionen är för kidsen.
Jag tror att Grin kör på plattformen från 1:an & bara tar till sig av kritik etc & utvecklar det till ett ännu bättre spel...

Medlem

Jag tror han syftar på Ghost Recon*, inte Advanced Warfighter.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

ja, Advanced warfighter kräver ju sin dator... minst ett 7800gtx & tillhörande cpu för att det ska flyta som det ska.
Sitter man med ett 6600 eller nåt, förstår jag att det är tråkigt.
Då funkar nog gamla GR bättre

Kanske dags att uppgradera om man vill spela DAGENS tactical shooters?

Medlem

Jag har en 7800GT och det hjälper inte det minsta med AMD64 3200+

AI:n är ju dum som filspån, det går inte att lean:a i multiplayer/coop, det går inte att ge order till sina polare på samma sätt som till CPUn och de har inget sätt att svara på eller höra att jag faktiskt gett dem en waypoint.

360 versionen var snyggare och flöt bättre men den var skittråkig i multiplayer coop.

Hoppas de tar lite hints från Rainbow Six Vegas och att de förbättrar motorn så att det faktiskt räcker gott och väl med en 7800 utan Aegis Physics kort.

Medlem

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,976648,00.htm...
Var så goda.
Btw, hoppas verkligen INTE att de härmar Vegas på nåt sätt över huvud taget. Jag menar, 3rd person är idioti och ingen taktik alls, bara run'n'gun. Är ni riktiga Ghost Recon fans så ska ni inte kräva en massa arkad skit som 3rd person och auto heal. Finns redan en massa sådana shooters och det finns ingen anledning att skaffa det i GRAW 2.

1
Skriv svar