Nio underbara år.

Medlem
Nio underbara år.

Inte förrän nu, då man har gått ut nian och tar farväl till sina vänner/lärare som man har haft i nio år, uppskattar man skolan. Det känns så tråkigt just nu. Jag försöker muntra upp mig själv genom att tänka på att sommarlovet har börjat, men det funkar inte så bra just nu.

Aja, i augusti börjar mitt nya liv. Träffar nya vänner, nya lärare, ny miljö och börjar om från noll. Men jag kommer alltid att minnas mina gamla vänner, lärare och skolan. Vi kommer förstås att fortsätta umgås, men det kommer tyvärr aldrig bli som förut.

YÄY, sommarlov... =/

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Nio underbara år.

ehh var glad SOMMARLOV ditt sista Riktiga sommar lov med dina vänner från grundskolan njut och gör det bästa av det! POK

Medlem

Liknande för mig, ska börja högstadiet nu, som ligger på en annan skola, typ 100m bort, men med nya lärare och allt tjafs förstås.
Aja, ska bli kul att komma upp på högstadiet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ännu sorgsnare när du går ut 3an och tar studenten. Just där har du något att sakna! Njut av gymnasiet och slopa alla fördomar om folk och se längre ner än toppen av isberget. Plugga hårt, var positiv och skaffa många vänner.

Tiden som formar ditt framtida liv har precis börjat.
Det var mina råd.

lycka till och njut av sommarlovet så länge det varar!!

Medlem

Som lapa säger, det är INGET gentemot då man tar studenten. Plötsligt står man närmare vuxenlivet then ever before och man vet inte riktigt vad man ska göra med kompisar och dylikt.

Shit, minns knappt mina polare från nian, dock hatade jag min grundskola så det hjälpte nog inte ;>


signatur

Videomupp

1
Skriv svar