Enemy Territory: Quake Wars fotat

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

vad jag vet så skall de väll behålla orginal "fysiken" från wolf:ET

De kan försöka, men vad jag vet så har inget spel med olika motorer haft samma känsla. Det behöver självklart inte vara något negativt, men jämför man Quake3 och Quake4 så tycker jag personligen att känslan i Q3 är bra mycket bättre. Eller om man jämför RTCW och Doom3 för den delen, där RTCW självklart "vinner."


signatur

.: Available in configurations priced at $399, $499 and $999 depending on how much you want to pay :.

Medlem
Skrivet av Bennyfax:

Med flygande tefat vet jag inte om ET:QW kommer vara något för elitspelare. Det känns faktiskt ganska mycket dagis.
Men det är ju klart, det finns alltid fler muppar så det är väl bäst kommersiellt att göra spelen för dom.
För övrigt håller jag med Wikkit.

Haha, varför skulle flygande "tefat" hålla borta elitspelarna?
Spelar eliten bara realistiska spel, roligt eller inte spelar nån roll, bara det inte finns nå futuristiska eller konstiga saker... typ som rocketlauncher, är ju nästan inga som spelar q3 för att man har en rocketlauncher menar jag, eller att man kan hoppa högre/längre med hjälp av en explosion från en rocketlauncher t.ex. när man på riktigt skulle ha stendött.
Tur att "eliten" håller sig till CS som är så realistiskt.

Inaktiv
Skrivet av derpious:
Skrivet av Bennyfax:

Med flygande tefat vet jag inte om ET:QW kommer vara något för elitspelare. Det känns faktiskt ganska mycket dagis.
Men det är ju klart, det finns alltid fler muppar så det är väl bäst kommersiellt att göra spelen för dom.
För övrigt håller jag med Wikkit.

Haha, varför skulle flygande "tefat" hålla borta elitspelarna?
Spelar eliten bara realistiska spel, roligt eller inte spelar nån roll, bara det inte finns nå futuristiska eller konstiga saker... typ som rocketlauncher, är ju nästan inga som spelar q3 för att man har en rocketlauncher menar jag, eller att man kan hoppa högre/längre med hjälp av en explosion från en rocketlauncher t.ex. när man på riktigt skulle ha stendött.
Tur att "eliten" håller sig till CS som är så realistiskt.

Tror inte han syftar så mycket på att det är orealistiskt som att det finns väldigt kraftiga fordon som gör vem som helst kan äga runt med(typ BF-spelen). Dock verkar fordonen inte vara så otroliga, de verkar mest vara mot försvarsbyggnader och andra fordon, och man måste kliva ur och gå till fots för att lyckas med objectives, och på många ställen är det för trångt att komma in med ett fordon, i alla fall är det det som Loki(lead designern) har sagt, tror det blir nice.

Medlem

Pinsamt hårdkomprimerade bilder... men det spelar ju ingen roll, fan va jag längtar efter quakewars. Hoppas dock också på demo först... det finns ju fall där ett Quake-spel gick åt helvete i multiplayer *host host quake4 host*

Medlem

Bara dom fixat ljudet och att det inte är lika spammigt som W:ET var på sina ställen


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

fint han höll pistolen där

Medlem
Skrivet av redmac:

Hoppas vapen känslan blir bra så det verkligen känns att man skjuter.

Har blivit sjukligt trött på BF serien, har nästan totalt slutat spela skiten.

Mm det får man verkligen hoppas. Mm, BF är ingen höjdare längre, alldeles för enformigt och irriterande.


signatur

Freshly dared, the half won.

12
Skriv svar