Minitillägg till BF2142 på gång

Robot
Medlem
Minitillägg till BF2142 på gång

Och kommer att kosta som vanligt..

Medlem

Detta klarar jag mig nog utan.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Medlem

Ok, nu är jag också lite less på det här med tanke på omständigheterna runt BF-spelen, men något som gör mig ännu mer less är inlägg som ovan som är rent spam. Visst, man får klaga och "varna" andra för saker, men det börjar bli löjligt när det är samma personer som skriver samma saker i varje tråd angående Battlefield-spelen.
Varför inte skriva HATA EA i varje tråd till alla spel som har med EA att göra? Varför inte i C&C: Tiberuim Wars trådar? Är inte det mjölkning av C&C universumet? (vet, dåligt, men ni fattar)


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Köper det aldrig, nu får dom fan börja ge lite gratis också!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Köper det aldrig, nu får dom fan börja ge lite gratis också!

Ja för att det är så vanligt i alla andra brancher eller? Alllt kostar pengar, lika bra att lära sig det från unga år...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av WaltX:

Köper det aldrig, nu får dom fan börja ge lite gratis också!

Ja för att det är så vanligt i alla andra brancher eller? Alllt kostar pengar, lika bra att lära sig det från unga år...

Förr kom allt patcher och nya saker gratis, men spelvärlden är väl förvrängd nu för tiden..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Sito:

Ja för att det är så vanligt i alla andra brancher eller? Alllt kostar pengar, lika bra att lära sig det från unga år...

de får ju fan vara llite reson på de

Medlem

Bortskämda ungjävlar som ska ha allt gratis...

Ursäkta svordomarna, men vissa människors inställning till sin lilla egocentriska värld gör mig förbannad ibland.

On topic:
Kul med tillägg på ett så här roligt spel. Det ser jag fram emot.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

WeX
Medlem
Skrivet av Sharpblade:

Ok, nu är jag också lite less på det här med tanke på omständigheterna runt BF-spelen, men något som gör mig ännu mer less är inlägg som ovan som är rent spam. Visst, man får klaga och "varna" andra för saker, men det börjar bli löjligt när det är samma personer som skriver samma saker i varje tråd angående Battlefield-spelen.
Varför inte skriva HATA EA i varje tråd till alla spel som har med EA att göra? Varför inte i C&C: Tiberuim Wars trådar? Är inte det mjölkning av C&C universumet? (vet, dåligt, men ni fattar)

du har helt rätt, men jag tror att det har gått så långt att det är nu mera ett automatiskt rop som kommer. och sen tror jag att nyhetsdiskussionerna blir lite ytligare än trådar skapade i forumet. om man kollar på nyhetsinläggens kommentarer så är det ju riktigt vanligt att inlägget kort och konsist säger "hurra, jag har längtat/vad bra!" och det är ungefär samma kvalité som att ropa "Bu och fy, EA är dåliga".
Jag vet inte om det gör att du ser dessa inlägg i ett annat ljus, men man får nog respektera det.

ps. EA är dåååliga, jag är glad att jag inte köpt BF2142, för jag blir ingen dollarkossa åt dem... ds. 8)


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Spelet var roligt ett tag men alldeles för innehållsfattigt i min mening, pröjsa mera för nånting som borde funnits från början njae dom kan räkna bort mig från det, redan tröttnat på BF2142.

Medlem

alla ni som gång på gång säger "ni snorungar ska då ha allt gratis nu för tiden" vet inte vad saken handlar om.. förut så släpptes mappacks å rubb å stubb utan extra kostnader, men idag så tänker de mer på pengar än kunderna så de klämmer in extrabanor i "booster packs" och säljer.. visst, de kanske inte är så dyra, men pengar som pengar..

det som vi fick gratis förut får vi betala för idag, varför tror ni folk är upprörda?

Medlem

Katana, det du hävdar är ju definitionen av att vara bortskämd. Istället för att glädjas de gånger man får något gratis så gnälls det när något INTE är gratis. Något jag inte för mitt liv kan förstå.
Att "rubb å stubb" förr släpptes utan extra kostnader är en ren osanning. Expansioner och tillägg har kostat sedan konceptet uppfanns. Jag kan hålla med om att det var vanligare med gratis tillägg för några år sedan, men utvecklingskostnaderna har skjutit i höjden de senaste åren och jag har full förståelse för att utvecklare vill ha betalt för det jobb de lägger ner. Oavsett om det är före eller efter lanseringen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Självklart gläds jag av sånt man får gratis, och självklart tycker jag det är tråkigt när man helt plötsligt måste betala för sånt som man fick utan extra kostnad förut.

Är ju samma sak som att de slänger ut halvfärdiga spel till normalpris, spel som knappt verkar ha buggtestats samt saknar många features som vi blev lovade.

Pengar hit å pengar dit, självklart vill dom tjäna pengar, men hur långt ska dom få gå?
Är kunderna bara en grupp människor som ska mätta deras plånböcker numera?
Vad hände med 'kunden i centrum'?

Jag vet inte hur pass rik du är, men jag betalar inte 500 spänn för att få betatesta ett spel.

Medlem
Skrivet av Katana:

alla ni som gång på gång säger "ni snorungar ska då ha allt gratis nu för tiden" vet inte vad saken handlar om.. förut så släpptes mappacks å rubb å stubb utan extra kostnader, men idag så tänker de mer på pengar än kunderna så de klämmer in extrabanor i "booster packs" och säljer.. visst, de kanske inte är så dyra, men pengar som pengar..

det som vi fick gratis förut får vi betala för idag, varför tror ni folk är upprörda?

Och va tror du de beror på? *viskar* -->piratkopiering<.. Så tycker dom gör HELT rätt som suger ut pengar på nya grejer!!

Innan bredbandet var så bra utvecklat va piratscenen väldigt annorlunda. Idag kan vilken Svensson somhelst ladda ner musik/film/spel mm för 0kr. Inte konstigt dom som sitter och kodar spel tex vill ha några kronor oxå.

URK
Medlem

för så betalade man för färdiga spel och företagen såg till kunden och skickade med saker på grund av ren snällhet. men nu så får man inte änns ett klart spel för ful pris. man får en mod med 2 stridande parter och några kartor till.

det är skillnad på att köpa ett helt spel och köpa tillägg än att köpa tillägg så det blir ett helt spel med buggar.

pris för hållande till spelvärde = om man köper eller inte.
EA höjer slut priset minskar spel värdet = folk laddar ner det.

vill inte se bf3142 enbart bf2 motorn resten booster pack om man följer den stinkade utvecklingen på ea.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

EA gör att spelutvecklingen går åt bakåt

Medlem
Skrivet av URK:

för så betalade man för färdiga spel och företagen såg till kunden och skickade med saker på grund av ren snällhet.

Ja för det stämmer ju. ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar