Nya ForceWare för Geforce 8800-kort

Robot
Nya ForceWare för Geforce 8800-kort
Medlem
Nya ForceWare för Geforce 8800-kort

Inte samma länk som jag tipsade om. Nåväl, dessa ger i alla fall en fin ökning i 3dmark06, så om de bara kunde släppa 8800-drivare till vista också...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

32-bitars Vista drivrutin till G80 är på väg, tros anlända någon gång under Februari. 64-bitars Vista drivrutin är det ingen som nämnt på ett tag men det kommer väl.. får man hoppas.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag har ju beställt mitt vista och får la det förhoppningsvis i slutet av januari. men finns det inga drivare e ju det rätt kasst. Jag beställde 64 bitaren


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

Ja, nvidia´s svaga sida är ju drivisar. Speciellt 64bits. Men vi får hoppas det kommer vista drivisar snart. Börjar bli otålig snart!! Men dem här 97.92 är bra, bättre IQ än tidigare varianter, tycker jag iaf personligen.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det var fan på tiden att det kom WHQL certified drivers. Nu kan vi äntligen lira de spel som inte gått att lira på 8800-korten.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Langos:

32-bitars Vista drivrutin till G80 är på väg, tros anlända någon gång under Februari. 64-bitars Vista drivrutin är det ingen som nämnt på ett tag men det kommer väl.. får man hoppas.

Ja drivrutinerna skulle släppas när Vista finns i butiken enligt nVidia, vilket ju säger mycket om exakt när. Synd när man har fått Vista Business av skolan.


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar