Age of Conan DirectX 10-filmat

Inaktiv

Jo det har jag insett, asker. Tycker det är riktigt dålig stil och häromdan när jag fick reda på det så blev jag riktigt lack... Det är ju rena Nazi stilen i datavärlden... Skaffa Vista eller försvinn.... Risken att spel om max 2 år kommer kräva DX10 är rätt stor.... Hoppas att nån bygger ett fusk-vista då som man kan köra DX10 på utan att behöva skicka information om filer på datorn till Auswitch(Microsoft)... Jag vet inte om det stämmer men jag har hört rykten om det... Ett jätte bra(NOT) sätt att stoppa illegal spridning på nätet...

Medlem

Oh, den var nice.
Härliga miljöer som bara fan.

Ska bli kul att testa spelet när man får det.
Gillar att det är mörka miljöer =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Detta ser intressant ut. Har aldrig gillat MMORPG eller vad tusan det heter. Verkar vara en skön Manowar anda över spelet vilket jag tycker om

Medlem

Age of Conan utvecklas av Funcom som kommer från Norge och inte Sverige.
Sen så är det väl upp till var och en om man vill uppgradera till vista eller inte, FATTA att allt kostar pengar och Microsoft är som vilket annat företag som helst i världen ute efter att tjäna just pengar. Om man inte har råd att köpa det allra senaste så gör inte det då, att komma och gnälla för att utvecklingen går framåt på en sida som handlar om dator spel är "lite" utvecklingstört.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag vill ha äkta kollision & fri styrning av svärdet ala Die by the sword. Så detta ratar ja. (stel anim + hugga i luften = Träff, mmm ELLER HUR!)
Förresten ogillar ja alla mmorpg pg.a detta bland annat. Så detta gör ingen skillnad.
Ge hit Die By the sword dx10 nu.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

aoc vad jag läst mig till först o främt kräver inte dx10 utan kommer gå att köra med dx9 dvs kommer fungera även i xp


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det här verkar bli en flopp


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Notumforce:

aoc vad jag läst mig till först o främt kräver inte dx10 utan kommer gå att köra med dx9 dvs kommer fungera även i xp

Jo det är ju inte specielt smart att minska sin potentiella marknad med ~90%.

Medlem
Skrivet av Phobo:

Det här verkar bli en flopp

Det grundar du på vad??


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Sito snackar du med mig? Lite svårt att fatta när du inte anger några namn. Jag gnäller inte på utvecklingen. Jag gnäller på vilka Nazister Bill Gates och Microsoft är... Att tvinga folk till att byta operativsystem är inte rätt utan FEL... Det finns folk som fortfarande kör på Windows 95/98 och trivs bra men XP är ju det ultimata operativsystemet som funkar med nästan alla spel som har släppts sen pacman... Allt kostar pengar ja men in case you haven't noticed så blir saker och ting dyrare och dyrare och istället för tvärtom vilket resulterar i högre antal personer som använder sig av illegal file sharing... Alla ser inte ur som en hamster i sina byxfickor... Jag må vara utvecklingsstörd men jag är glad att jag inte heter Robert Down.

Medlem
Skrivet av Guzilla:

men jag är glad att jag inte heter Robert Down.

Hehe kul, nästan lika roligt som att heta Gustav Fartman
Håller dock inte med om att saker har blivit dyrare, tror snarare att elektronik överlag har blivit bra mycket billigare de senaste åren med tanke på vad man får för pengarna. Kan dock hålla med om att utvecklingen inom data går med rasande takt och att om man skall ha det allra senaste måste man ha bra med pengar, dock kommer inte stödet för XP att försvinna bara för att vista släpps. XP kommer nog vara basplattformen för PC i många år till så det är ingen som tvingar dig att byta OS om du inte vill.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Det är spelet kommer bli grymt..
Kolla gärna in Sveriges inofficiella Age of conan sida
www.ageofconan.se

12
Skriv svar