Nya Hellgate: London-bilder

Robot
Inaktiv
Nya Hellgate: London-bilder

Bilderna ser lite grådaskiga ut nu när vi blivit bortskämda med skärmdumpar från Crysis, Gears of War och Assassins Creed.

Inaktiv

Moooooooooooooooooonsterkill!!!


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Filmerna såg ennu värre ut, DO NOT WANT.

Medlem

Det är väl helt meningslöst att publicera bilder på "godtycklig slakt" för ett spel som försöker vara lite nytt med annat än grafiken? Jag vill se gränssnitt - inventory, hud, ev. dialogsystem, föremålshantering, hur butikerna funkar e.t.c. e.t.c... det här är som att starta Diablo 2, ta bort gränssnittet och försöka få folk övertygade om att det är ett kvasi-RPG och inte ett äventyrsspel.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Jag håller med dig där mcmxcix


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:

Det är väl helt meningslöst att publicera bilder på "godtycklig slakt" för ett spel som försöker vara lite nytt med annat än grafiken? Jag vill se gränssnitt - inventory, hud, ev. dialogsystem, föremålshantering, hur butikerna funkar e.t.c. e.t.c... det här är som att starta Diablo 2, ta bort gränssnittet och försöka få folk övertygade om att det är ett kvasi-RPG och inte ett äventyrsspel.

precis, dom är grymt tråkiga med updates. Jag har inte sett en ny utvecklar-dagboks-film på år och dar.

Skrivet av dosman:

Bilderna ser lite grådaskiga ut nu när vi blivit bortskämda med skärmdumpar från Crysis, Gears of War och Assassins Creed.

Men det jag tror man får tänka på är att hellgate kommer att ha så mycket mer going on i samma ruta än dom två spelen du nämnde, men även, tycker jag.. hålla en hög grafiknivå.

Vi får väl iaf hoppas på att det är lika snabbt och smidigt som D2 i striderna.

*
http://video.google.com/videoplay?docid=8628177426085512095&q...
den där har jag inte sett tidigare, tycker filmen gör ganska bra ifrån sig. jag blir peppad iaf!

Medlem

Vad håller dom på med? Ser ju värre ut än de dumpar som kom ut för ett tag sedan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar