Ny Crysis-film hos FZ

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

För att jag typ kollar efter ny media från crysis hela tiden och det skulle kännas bra med ett tack någon gång...

tack.

Medlem

Ser fräckt ut, bring it on säger jag bara.

Angående klagandet om tipstack, det hade ju varit enklast om FZ bara skrev meningen "Tack till alla ni som har tipsat" någon gång då och då. Problemet löst.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

R tards tror ni man kan ha super powers hela tiden 24/7 eller?

Medlem
Skrivet av Xel:

R tards tror ni man kan ha super powers hela tiden 24/7 eller?

Tror ingen har sagt det, men du kan ju hålla igen på språket... ehh "R tards"... hm.

Medlem
Skrivet av cREJBI:

Bara jag som tycker att fienderna verkar dummare än guldfiskar? Springer ju bara runt och skriker.

no offense men vad räknar du med, koreaner juh

skulle väl inte heller riktigt veta vad jag ska göra om en snubbe i konstig dräkt hoppar omkring på tak och springer i 110 på vissa sträckor

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Laxen:

Spiken, varför inget tipstack?

langade upp denna redan igår efter att ha hittat den på Fileshack, de länker du skickade in användes alltså inte.

Istället för att tjata i tråden, dra iväg ett pm nästa gång!


signatur
Medlem

Värsta baboon. vafan är det här för nåt?

Monkey Island , the new generation.

Medlem

Nice grafik och hyggligt gameplay. Var nästa lite Quake-känsla över det hela!

Medlem
Skrivet av spiken:

langade upp denna redan igår efter att ha hittat den på Fileshack, de länker du skickade in användes alltså inte.

Istället för att tjata i tråden, dra iväg ett pm nästa gång!

okej, sry trodde du gick efter mitt tips... Tack för att jag fick en förklaring. Sen är det ganska otrevligt att bli kallad ostabil av vissa personer bara för att man vill ha ett tipstack.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Tyckte AI:n var ganska kass.... kanske det finns fler svårighetsgrader, men men FPS = Internet annars så är det en flopp imo.

Medlem

Holy f*ck vad nice, dax att köpa ny burk lagom tills det där liret släpps. Man lär ju krypa runt och bara krypa bara för att det är så fina miljöer.


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Ps. ang ain, klart som fan de är förrvirrade. Det kommer ju en galning som hoppar över tak och rör sig snabbt som fan.
Lite B att bedöma AIn genom en film, vänta tills det kommer ett demo.
Skulle vilja se hur ni reagerade irl om det där hände er, även om ni har, vilket jag har, militär utbildning.


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Blir bara mer och mer sugen på Crysis efter varje ny film jag ser. Har precis gjort en mindre uppdatering på min gamla dator så det lär dröja ett tag innan man verkligen kan njuta till fullo av grafiken som Crysis erbjuder, men men... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Ps. ang ain, klart som fan de är förrvirrade. Det kommer ju en galning som hoppar över tak och rör sig snabbt som fan.
Lite B att bedöma AIn genom en film, vänta tills det kommer ett demo.
Skulle vilja se hur ni reagerade irl om det där hände er, även om ni har, vilket jag har, militär utbildning.

Bra att du har militär utbildning

Du är l33t.

men spel och verklighet är 2 olika saker....

Iaf, är det sant vad du sagt om att inte bedöma en AI genom en film.

tycker det är skit dumt att man hoppar från tak till tak iaf.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Bra att du har militär utbildning

Du är l33t.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Coolt som fan! (Maximum Speed) - wr00000m


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ja, spel och verklighet är två olika saker. men jag antog att folk ville att gubbarna ska reagera realistiskt, eller antog jag fel?
Min poäng var att många nog skulle reagera med att gapa och skjuta som tokiga när de ser en som rör sig som gubben i spelet. Därav anser jag att det lilla som AI´n visade inte har något uppenbart fel, om man vill att de ska reagera realistiskt.
Dock är det som sagt svårt att avgöra genom att se en film.


signatur

Det var inte jag...

Medlem

faaan vad snyggt älskar det spelet ..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

hoppas mp blir roligare än far cry

Inaktiv

Hej på er alla,

Kikade på filmsnutten och var väldigt imponerad. Har precis införskaffat ett X1950 Pro som jag är nöjd med, men när jag tittar på det här spelet verkar det vara omöjligt att kunna mäta sin dator med vad som kan krävas...

Är det någon som har någon koll på vad det är för systemkrav på spelet och hurivida det finns några seriösa (om ens några) DirectX 10 grafikkort på marknaden?

Du/Ni får gärna skriva ett PM istället för att posta det här då det föll en bit utanför ramarna i ämnet.

Må väl!

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Ps. ang ain, klart som fan de är förrvirrade. Det kommer ju en galning som hoppar över tak och rör sig snabbt som fan.
Lite B att bedöma AIn genom en film, vänta tills det kommer ett demo.
Skulle vilja se hur ni reagerade irl om det där hände er, även om ni har, vilket jag har, militär utbildning.

Då var det ingen vidare kvalite på den utbildningen.

Aldrig, aldrig någonsin rörelse utan eld. De här soldaterna kutade omkring själva utan någon eld. En snubbe som hoppar sådär (vilket i sig är inte är realistiskt) är lika träffsäker som ett fyllo med ett eleptiskt anfall, och han rörde sig utan eld vilket gör han till en lätt måltavla.

Medlem

har redan förhandsbokat gogo giev , hoppas de slänger med coop med.

Jag var imponerad de första sekunderna, tills han skjöt första skottet och började hoppa runt som en gazell. Mätaren för superkrafterna laddas upp oroväckande fort, dessutom, dessutom verkade AI:n inte alls vara på topp. Att AI:n kan spela rädsla är jag helt med på, jag sväljer till och med att de får reaktionstider inbakade för att vara lite mer realistiska, men koreanen som satt utanför fönstret och inte gjorde något när spelaren tog sig in genom taket var att döma inte trovärdig. Inte heller den soldat som slås ihjäl i slutet och hade gott om tid på sig att reagera.

Jag fortsätter vara halvskeptisk, hade hellre sett att hela spelet vore som det såg ut de första sekunderna.

Inaktiv

Koreanen (som inte såg ut som en korean) sköt precis när huvudkaraktären hoppat ner/ramlat net genom taket.

Och sedan sitter han bara där, inväntandes döden Nå, AI:n kommer de nog att kunna fixa till före release. Mindre väntar jag mig inte.

Inaktiv

slog han just iväg soldaten där i slutet av videon?
jag paaaaaallar inte med att ragdolls flyger runt som vantar för att man råkar snudda dom! jävla half life 2 stil...föresten, vad hände med episod2 lol x'D

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Jag var imponerad de första sekunderna, tills han skjöt första skottet och började hoppa runt som en gazell. Mätaren för superkrafterna laddas upp oroväckande fort, dessutom, dessutom verkade AI:n inte alls vara på topp. Att AI:n kan spela rädsla är jag helt med på, jag sväljer till och med att de får reaktionstider inbakade för att vara lite mer realistiska, men koreanen som satt utanför fönstret och inte gjorde något när spelaren tog sig in genom taket var att döma inte trovärdig. Inte heller den soldat som slås ihjäl i slutet och hade gott om tid på sig att reagera.

Jag fortsätter vara halvskeptisk, hade hellre sett att hela spelet vore som det såg ut de första sekunderna.

Du kan alltid köra utan krafterna om du vill
F3d han hade pumpat upp styrkan på max när han slog till han


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

peak_performance; Ah, du menar så. Det har du rätt i, men han var väl rädd? A.I'n ska ju vara "imponerande". Men som du själv nämner så hinner dom nog finslipa programmeringen innan slutliga releasen. Kan kanske också bero på olika svårighetsgrader?

Jag försöker minnas om det fanns i Farcry...

Medlem

När kommer spelet?

evh
Medlem

Ser ju riktigt najs ut. Just de där superman krafterna är jag lite skeptisk mot, men kunde man spela utan de som Night Hawk sa?


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

123
Skriv svar