The White Council nedlagt?

Robot
Inaktiv
The White Council nedlagt?

Nej!!!! Noooooo! Jag såg verkligen fram imot det där spelet! SNÄLLA lägg inte ner det!

Medlem

Rollspelen som dom gjort efter filmen har ju varit värdelösa tycker jag. Det här kanske hade något större potential då man inte skulle spela en huvudperson från filmen där man ändå redan vet exat vad som händer, utan skulle spela någon okänd. Det här spelet lät åtminstone mer intressant än dom andra..

Medlem

Hmm.. Lite synd, ett sagan om ringen spel som skulle kunna ha blivit nått.

LRI
Medlem

att EA inte dementerar ryktena känns lite olycksbådande.

Vore tufft om man kunde få Bioware att göra något med Lotr i stil med Kotor.

Inaktiv

Gandalf biter i gräset innan det växt upp
bwahahaha detta fick mej att asgarva...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Cedric:

Rollspelen som dom gjort efter filmen har ju varit värdelösa tycker jag. Det här kanske hade något större potential då man inte skulle spela en huvudperson från filmen där man ändå redan vet exat vad som händer, utan skulle spela någon okänd. Det här spelet lät åtminstone mer intressant än dom andra..

Vilka roll spel syftar du på??? Finns ju inga rollspel från LOTR filmerna. Eller så måste jag ha missat dem. Strategi spel finns och action spel från filmerna...

Älskar filmerna, böckerna. Snälla gud, kan EA få till ett bra LOTR spel... please...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Äh, EA kan inte göra spel, ännu mindre äkta rollspel.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

EA + Abisöst = Paradox ...

1
Skriv svar