Clusterball 2 tillkännagivet

Robot
Medlem
Clusterball 2 tillkännagivet

Jajemän kom igen nu "The1andonly" aka Zeffe(om jag minns rätt)!
Dags och damma av dina gamla skills och visa världen vad Sveriges clusterball kung fortfarande kan göra =).


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Resolution? Daydream då?

Nåja, ettan var riktigt bra och ganska intressant på så vis att det, trots sin ringa storlek, var riktigt snyggt och gick att spela felfritt nästan oberoende av ping. Har svårt att se vilka utvecklingsmöjligheter som finns dock.

Medlem

Måste helt klart testa detta när det kommer...
Kommer ihåg att jag körde ettan med joystick och allt...
Det var riktigt skoj...

Medlem

är faktist 2 från daydream som startade resolution..
spelet har varit i utveckling i mer än 1 år..
Kan väl dra till med att shanghai har man varit o hjälpt till att bygga ...

Medlem

Haha, jo dom har hållit på med ett tag med detta spel.
Kan faktiskt säga att även jag har hjälpt till med spelet landy :]

Då är vi redan tre som har varit med och arbetat på antingen 1:an eller 2:an. Jag själv arbetade på 2:an och det är glädjande att se att spelet går frammåt. Ser fram emot att få spela det när det blir färdigt. Visste inte vad Clusterball var först men efter att ha testat det däruppe fick man mersmak för spelet.

Inaktiv

Tjena Starcrow! Det är ZephirotH, The1andonly. Kul och se dig messa till mig, jag upptäckte det på google. Det blir nog inget mer spelande för mig just nu för tillfället. Har lagt ner datorspelandet och har ingen dator som stöder nykommande dator spel. Det var länge sedan nu sedan vi träffades på lanet du vet i Rinkabyholm då vi spelade q3. Har du msn? Isf ge mig ditt mail. Jag är en stolt Clusterball spelare som slog TheJonke i 1on1 efter ett par 1on1s senaste gången. "Jonke anser jag som en av dom bästa spelarna i Clusterball" Jag kanske återkommer till spelandet igen men det ser lågt ut.

Inaktiv

Starcrow adda mig torbjorn_gustafsson@hotmail.com på msn.

1
Skriv svar