Inaktiv
Bravo

Hade tänkt mig att blogga om juice idag(!), juicen jag snackar är så klart sveriges stolthet Bravo!

Egna synpunkter:

Förpackningen:
Förpackningen är en stor men endå smidig förpackning som är både skön att hålla i och att hella ur. Förpackningen är en snygg förpackning som är täckt utav ett härligt mönster. Det står även Bravo över hela förpackningen villket gör att det är lätt att känna igen den:D. För att tänka lite på minussidan så gillar jag inte dom gula korkarna som är något bökiga att få upp eftersom man måste bräcka upp en vit säkring, detta kan göra att man blir dränkt av en liter juice.

Juicen:
Juicen är en fräch dryck som är otrligt god. Den finns i allt från den klassiska smaken apelsin till päron, apelsin, morot, äpple och citron.

Fackta

Ingredienser med mera
(från smaken päron, apelsin, morot, äpple och citron)

Förpackningsstorlek
2 liter Tetra Rex med skruvkork
1 liter Tetra Top
0,25 liter Tetra Brik med sugrör
Hållbarhet
Datumstämpeln gäller oöppnad förpackning. Öppnad förpackning förvaras vid högst +8°C. Hållbarheten är då 4-5 dagar.
Ingredienser
Juice av päron, apelsin, morot, äpple
och citron samt vitamin C.
Juicerna kommer från juicekoncentrat.
1 liter motsvarar juice från 1,8 kg frukt.
Näringsvärde
(per 100 g)

Energivärde 180 kJ/45 kcal.
Protein mindre än 0,5 g.
Kolhydrat 9 g, varav sockerarter
från frukterna och morot 9 g.
Fett mindre än 0,5 g, varav mättat fett 0 g.
Kostfiber 0,2 g.
Natrium 0,003 g.
Vitamin C 30 mg*.

*50% av rekommenderat dagligt intag.

Återvinning
Återvinn din förpackning! Skölj ur, vik upp flikar och platta till. Lämna förpackningen i behållaren för pappersförpackningar. Den lösa skruvkorken lämnas i behållaren för plastförpackningar. Hela förpackningen tas omhand i materialåtervinningen

/ Lippton

#blogg


signatur

Lipton tea with two "P"

Medlem
Bravo

Färskpressat är ändå mycket godare. <3


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Mmmm juice! viste väll att det var något som saknades i dagens frukost! ;D


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar