The Witcher plåtat

Robot
Medlem
The Witcher plåtat

Är det bara jag som får en "konsolig" känsla av att titta på dessa skärmdumpar?

Medlem

tycker att bilder ser pixliga ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

tycker att bilder ser pixliga ut

jo ruggit låg upplösning och ingen AA eller nåt i den stilen


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av stream:

Är det bara jag som får en "konsolig" känsla av att titta på dessa skärmdumpar?

Du är inte ensam, om det inte vore för den röda rubriken skulle jag missta spelet för ett konsolspel istället för ett PC spel.

Kan som andra har nämnt bero på den låga upplösningen samt antalet effekter är minimala imo.

Medlem

Men kom igen! Det var ju galet snyggt på många bilder!

Medlem

Nästa sommar? Bara jag som tyckte de var lite för snabba med att visa upp det här spelet?
Känns som det var nåt år sen man såg de första bilderna och än är det långt kvar, kunde ha väntat till nästa vinter med att börja skylta.

Medlem
Citat:

Spelet, som använder samma grafikmotor som Neverwinter Night, ska vara klart till nästa sommar.

Det är sant att de använder Aurora Engine men det är just grafikmotorn som dom modifierat avsevärt..

Skrivet av www.thewitcher.com:

Great visuals
"The Witcher" is designed to provide unforgettable visual experience. In this end, the game makes use of a highly modified BioWare's Aurora Engine(TM) technology, introducing crucial changes that enhance its visual presentation;

Jag skulle inte jag kalla det för *samma* grafikmotor, fast så är det inte jag som skrivit nyheten häller... Spelet är väldigt snyggt tycker iallafall jag.


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

Medlem

Bra att dom inte pressar grafiken för att ta screenshots ju. Då får man iaf veta exakt hur spelet ser ut, sen kan man tänka själv hur spelet kommer att se ut med AA.

Hatar när dom fejkar screenshots och säger att det är in-game grafik.

1
Skriv svar