WWE Smackdown! Vs. RAW 2007

Robot
WWE Smackdown! Vs. RAW 2007

Japanska Yuke har länge producerat marknadens bästa wrestlingspel, något som de bevisar ännu en gång med årets version av WWE Smackdown! Vs. RAW-serien. Det bevisar också att wrestling förmodligen gör sig bättre som TV-spel än TV-underhållning, men frågan är om det räcker för att charma oss svårflörtade européer.


Inaktiv
Testat - WWE Smackdown! Vs. RAW 2007

jag testade det här för ett tag sen. Fick tok spö! är nog för svårt för mig:P

Medlem

testade demot, det är ganska kul. Dock så är det svårare att få in speciall attacker i alla fall på 360


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hellre riktig fighting


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hellre riktig fighting

nej jag väljer hellre wrestlingspel före vanliga beat em up.
Wrestling är lite mer avancerat och kanske inte lika nybörjarvänligt men när man väl lärt sig så är det riktigt kul.

sen är det kul att köra så matcherna blir så underhållande så möjligt man står tex inte bara å slår på varandra i ringen.

Har spelat smackown spelen sen here comes the pain till PS2 före det var det spel till bloa Nintendo64 som gällde, roligast är om man är 4st kompisar som kör samtidigt.

Snart är det dax att spöa varandra i 2007 men det blir lite annorlunda sen tidigare då kontrollerna ändrats.
annars har det stort sett varit samma kontroller dom senaste åren.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Syfta mer på att de spel som jag spelat med WWE (ps2) så har de endast funnits runt 5 grepp, så alla attacker känns otroligt upprepande.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Wrestling har alltid varit kul att spel när man är några stycken och tar ett par bärs. Dock har jag aldrig fattat nöjet med att kolla på WWE på TV.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Hellre riktig fighting

Håller med till 100% Bara äckligt och se vuxna män stå och fjola sig i trikåer


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Syfta mer på att de spel som jag spelat med WWE (ps2) så har de endast funnits runt 5 grepp, så alla attacker känns otroligt upprepande.

det kan inte ha varit smackdown spelet, det ska vara minnst 16grepp.
4 för varjeknapp när man trycker åt 4 olika håll och så specialare förståss sen grepp som man kan utföra när man är i närheten vissa saker också å så vapengrepp så nej nog finns det fler än 5

men som jag sa, spelen är lite avancerade så det är inte det lättaste att få en varierad match om man är nybörjare

fast nu kanske du snackar om andra spel än smackdown spelen fast jag vet inga fler sånna till PS2 iaf inte som kommit i sverige.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

testade demot. urk.

Medlem

Wrestling spel kanske är kul men TV så är det ju ett stort jävla skämt.

MMA är något man ska kolla på...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

Wrestling spel kanske är kul men TV så är det ju ett stort jävla skämt.

MMA är något man ska kolla på...

det ycker jag inte, det finns fasktiskt wrestling som är bra, om man inte gillar WWE stilen.

MMA är också kul att kolla på men det är helt olika saker så varför dra upp det vet jag inte


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Medlem

Jag tycker att det blir lite ensidigt när man kör 2 players eftersom när en snubbe fått ner den andra på marken så får den andra killen ligga där och ta stryk tills dess den andra spelaren tröttat ut sig... riktigt segt, riktigt, riktigt segt ibland.

"Tap any button repeatedly" - Visst, men varför? Inget händer ju... inget alls.

Gör vi fel? Skall det vara så här? Tips?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av melachi:

Wrestling spel kanske är kul men TV så är det ju ett stort jävla skämt.

MMA är något man ska kolla på...

det ycker jag inte, det finns fasktiskt wrestling som är bra, om man inte gillar WWE stilen.

MMA är också kul att kolla på men det är helt olika saker så varför dra upp det vet jag inte

Båda är fighting i ring, MMA är en riktig sport och WWE är ett jävla skämt. Hur jävla svårt är det att göra kopplingen? Det finns wrestlers i MMA men dom är inte från WWE eller någon förbestämd skit. Helt meningslöst att glo på sånt när MMA finns.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av melachi:

Båda är fighting i ring, MMA är en riktig sport och WWE är ett jävla skämt. Hur jävla svårt är det att göra kopplingen? Det finns wrestlers i MMA men dom är inte från WWE eller någon förbestämd skit. Helt meningslöst att glo på sånt när MMA finns.

Tror du missat poängen med Wrestling. Det hela är som en lång tv-serie, eller såpa kanske man ska kalla det. Det är spelet runt om med intriger, mutor och hela köret som gör det intressant. Det är absolut ingen garanti för att alla gillar det, men det bör verkligen inte jämföras med MMA/K1/Whatever då det är två helt skilda saker.

1
Skriv svar