Historien om FragZone

Robot
Historien om FragZone

Det låter kanske jobbigt sturskt, men vi vågar påstå att FZ efter tio år med nyheter, artiklar, forumsnack, filarkiv och spelservrar är landets största, bästa och mest etablerade spelsajt. Men hur började det? Göran "Postman Phat" Fröjdh, mannen som grundade FragZone, ger den osminkade sanningen.


Medlem
Historien om FragZone

Rörande läsning! Länge leve FZ.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

I will always love you, FZ :heart:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Gråter, så fint sagt :heart::up:

Medlem

*kramar alla FZ'are*


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kjam på er!, har varit här i 2 år, medlem ett år ungefär, lär bli fler.

Trivz Jette Bja! :heart:

Medlem

Vart här i ca 1 år, kom faktiskt hit via en länk från sweclockers!

Medlem

"Lika upphetsande
som Britney Spears
utan trosor"
hehe... Roligt inlagt i texten.
Annars rätt bra skrivet.
Och ja, det e sjukt många som fortfarande är kvar sen så många år tillbaka.

Medlem

FZ 4 life, minns inte hur jag hamnade här, annat än att jag från den första dagen är totalt fast :>

Cheers!


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Medlem

:heart: FZ

Vad tiden går fort när man har roligt! :heart:

Medlem

Härligt att ni finns! Håll er bara borta från popups och jobbig reklam så kollar jag in varje dag!


signatur
Medlem

Snyft! hänger på den här sidan flera timmar om dan och kommer hålla kvar vid den så länge som går!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

För att köra en liten presidents omvals klycha

"10 more years! 10 more years!"

Viva la revolution viva Fz

Inaktiv

Men varför FZ istället för FragZone? Ett namn är en förkortnings betydelse och utan det ena funkar inte det andra!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Men varför FZ istället för FragZone? Ett namn är en förkortnings betydelse och utan det ena funkar inte det andra!

John har svarat på det här på annat håll, men den största anledningen är väl att vi är så mycket bredare nuförtiden - det var länge sedan det bara handlade om spel som kretsade kring antal frags/gibs

(och hur många har koll på vad ESPN, CNN, CBS osv. står för? )

Medlem

quake är världens bästa spel, the end.

Inaktiv

Trevlig läsning


signatur

War never changes.

Medlem

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: osv

Grattis FZ

Medlem

Tack Postman_Phat Göran Fröjdh för att du skapat allt detta som vi nu kan mumsa i....Utan Fragzone vettefaen var vi skulle vara idag. I ett tråkigt ingenmansland troligen...nee FZ är KULT!!!
Känslor av retro finns alltid här, då FZ alltid varit min startsida och är så än idag!!!

Så det så!!!
:up::up::up:


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

MFC
Medlem

FZ is teh shit!

tänker inte ofta på det för man tar FZ för givet, men FZ är faktiskt en lykta i mörkret!..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

ja ni är den bästa spelsajten!

men bytte ni namn till FZ för sex/sju år sedan?? känns som att det var igår, eller bytte ni loggan till FZ och fz.se först senare?

..tiden går..och dom spelen man längtade efter då har man redan lagt till arkivet, kanske det inte tar så lång tid innan fallout online kommer..eller DN forever..

Medlem
Medlem

Fz är min startsida forever!:)

Medlem

FZ... I :heart: YOU! Tack till Phat för denna underbara sida. Må den finnas och frodas för alltid.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

FZ kommer alltid vara FragZone för mig, var med redan 1996 när allt började... ja eller ca 2 månader efter FZ såg dagens ljus vad jag minns. Var 16 år då och snorig, är 26 år nu och lika snorig fortfarande

Medlem

:heart:


signatur

Robin,
Frilansare

Antikvitet

För vissa så kommer FZ alltid vara FragZone. Det är något vackert och det ska vi bevara.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tack FragZone för allt under dessa 10år.

Medlem

Kan ni inte lägga ut lite pics på postgubbarna?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

12
Skriv svar