Köp FZ-prylar i vår shop!

Robot
Medlem
Köp FZ-prylar i vår shop!

WOW.. coooolt :)... ska lätt köpa en FZ tröja


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Fett najs alltså!!! Men ni får ta och skaffa lite andra tröjor också. Ska lungt byta ut min gamla trotjänar börs mot en FZ korthållare!


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Fler tröjor!


signatur
Medlem

coolt!!:)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Inge FZ mugg


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

kul!

Men kan ni inte fixa musmattor? (gärna Qpad)

Medlem

Hahaha fin skyltdocka

Flakmonkey
Skrivet av Sniper_Nr1:

Inge FZ mugg

Man vet aldrig vad som kommer i framtiden

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Inge FZ mugg

Hear, hear!

Inaktiv

ok?

Medlem

Nu kan ni bli lika stiliga som jag!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Jag tror jag tyckte mer om den där tshirten jag köpte med bara FZ-loggan på, inget fånigt "Knappt byxmyndig men endå bäst"-text påklistrad.

Inaktiv

wooahhh...wieeee...jag ska köpa en sån där fz 10 år t-shirt tror jag...när jag har råd efter jul...fast det var lite fånigt med "knappt byxmyndig men ändå bäst"....skulle hur som helt köpa en mugg, om det fanns, nu på direkten...

Medlem

Ingen mugg.


signatur

I'm a snake, follow me!

Redaktör
Skrivet av SuperTank:

Ingen mugg.

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Sniper_Nr1:

Inge FZ mugg

Man vet aldrig vad som kommer i framtiden


signatur
Medlem

Kan ni inte trycka tröjor som är lite mer "rock n' roll" så alla som gillar FZ inte behöver se ut som töntar när de har era tröjor på sig? Monstret från Q1 var en bra idé men så förstörde ni hela konceptet totalt med "Still kicking ass" och den andra textraden som jag inte ens nämner här. Nej mer rock över det hela, varför inte en t-shirt i kamouflage-färg med ett litet FZ till vänster på bröstet eller vad som helst? Vem är er designer egentligen?

Inaktiv
Inaktiv

GAAAAAAAH var är MUGGEN.
Ja jag skriker, mugg och T-shirt har efterfrågats på forumet sedan tidernas begynnelse.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

ja, svart mugg med loggan + svart T-shirt med loggan <3

Medlem

svårt att skaffa egen mugg via dessa gratis tryck-siter?

Medlem

Skall kollas

Men shitt, stop the gnäll on the mugg plx.
Den kommer säkert senare... (vilket ett visst inlägg också antyder.)

Inaktiv
Skrivet av Fik0n:

ja, svart mugg med loggan + svart T-shirt med loggan <3

Precis!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Ni borde erbjuda tröjtryck med användarnamn, avatar och FZ logon. En FZ mugg är ju ett måste i shoppen, och även en originell FZ tröja, inget <3 hit och dit.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

ett sånt där cardcase funderar jag faktiskt på då mitt nuvarande snart har tjänat ut sin tid..

Medlem

YAY!!! Gött här ska beställas!....


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Måste hålla med, avsaknaden av en mugg är en besvikelse.

Får väl gå och krama min gamla Fragzone ownage since 1996-tshirt istället


signatur
Redaktör

Nästa tröj-/nyckelbands-/muggtext börjar så sakteliga utkristallisera sig - "FZ.se - News, frags & muggfetischism".


signatur
nj
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Nästa tröj-/nyckelbands-/muggtext börjar så sakteliga utkristallisera sig - "FZ.se - News, frags & muggfetischism".

Finns det någon annan fetisch som är värd att ha?
Nya jubileumströjan var riktigt trevlig, blir nog att beställa en sådan som julklapp med tanke på att min gamla FZ-tröja (med nuvarande loggan som ryggtryck) var lite i största laget redan när jag köpte den, samt att jag krympt lite mer sedan dess.

Kom på en sak som dock bör fixas till butiken, FZ-tygmärken! Min overall saknar ett sådant märke och den törstar (hmm, tror iofs den är mättad av vätska, men jaja nu ska vi inte gå in på sådant) efter att ett sådant ska sys fast

Medlem

Rekommenderar inte Cruiser Steel/Smoke då jag har ett sånt (utan logga dock), och det tar väldigt lätt stryk även vid vanligt användande. Repor är bara förnamnet, bucklor är efternamnet Men det är ett trevligt initiativ

12
Skriv svar