Ingame-film från Hellgate: London

Robot
Medlem
Ingame-film från Hellgate: London

Tycker fortfarande att de borde ha gjort ett Diablo 3 även ifall detta ser sådär ut. -.-


signatur

Submission is for the weak

Medlem

asså bara jag som tycker det verkar sjukt torrt och tråkigt?

Medlem

Neh, det ser jätteenformigt ut. Synd på ett coolt koncept.

Medlem

jag tycker att det verkar ballt! just release the damn thing!

Medlem

det enda som såg kul ut va svärdssnubben, men det kändes inte som nått man kan leva sig in i.

Medlem

Uh, såg lite trist ut. Synd att alla monster hade samma ljud också.

Medlem

Största problemet som jag ser det är att monstrena verkar vara väldigt dumma och väldigt klena. De anstränger sig inte direkt mycket i filmerna för att döda dem, gör ju att det ser väldigt tråkigt ut


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Musiken gör det jävligt tråkigt om inget annat

dkd
Medlem

Måste också instämma i att det här såg rejält tråkigt och enformigt ut.


signatur

Ehe.

Medlem

Ett problem som jag ser direkt är vapnen samt rekylerna.
Dom rör sig väääldigt lite när du skjute roch ser livlösa ut.

Medlem

Ahaha så går det när man hypas av en fräck trailer, nu ser det hur futtigt som helst ut iaf ur gameplay sidan.

Förresten han har SVÄRD inte basebollträn för helsike, sluta skopa upp fiender, har avhuggningar blivit bannlysta?

Inaktiv

Diablo spelen är väll nått om enformiga. Men jag har följt utvecklingen av det här spelet och håller med om att det kan bli väldigt enformigt som alla hack n slash spel är. Men det här verkar ha en skönare atmosfär, speciellt i Londons underground-system.

Medlem

Alltså... laser beams i all ära, men detta var bara löjligt.
Hur kul är det att stå och spruta lysande spaghetti på en fiende i 10sek för att slutligen se den dö?
Ingen reaktion från monstrena att de blir träffade eller liknande.

Trött på "skjuta-backa-backa-backa tills fienden dör"-spel...
Speciellt med extremt tråkiga vapen.


signatur
Inaktiv

Oj, de ingame-trailers jag såg förra året verkade spelet mycket bättre. Vad har dom gjort ????!!!!!. På de andra trailers verkar det vara mycket mer känsla i spelet.
Dessutom så är detta precis som diablo-spelen, fast det är i 1:a och 3: personperspektiv vilket för mig bara ökar inlevelsen och interaktiviteten. Gillar att kunna sikta o ducka vilket man inte behövde göra i de gamla diablo-spelen.

Medlem

Jo det är ju bara alla ingame filmer från spelet är så förbanna oengagerande. Ingen rekyl, dum AI som knappt reagerar, klena monster... inget som är interesant fattar inte att dem kan släppa sånt här som spel trailer, möjligtvis om man kallade det Grafik Showcase. Försöker dem sänka försäljnings siffrorna så mycket så möjligt eller? Men det kan fortfarande bli ett kul spel...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Har ingen större koll på Hellgate, men efter det som jag har läst om spelet trodde jag att detta skulle bli ganska stort. Av att döma av trailen ser det riktigt stelt och livlöst ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar