Gratistesta EQ II: Echoes of Faydwer

Medlem
Gratistesta EQ II: Echoes of Faydwer

Aktiverade nyligen mitt konto igen, älskar det spelet PvP suger dock tyvärr..

Medlem

Behöver man EQ2 sen tidigare för att prova denna?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det tror jag inte. Ska tanka och testa.

Medlem

Är trailen som deras tidigare: att det är på en avstängd ö där du kan leka lite eller får du faktiskt möjlighet att vara med o se hela spelet?

Ja alltså så långt du hinner så att säga

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det tror jag inte. Ska tanka och testa.

Tack, berätta hur det gick sen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Deras spel har segaste updating i universum.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

ska också tanka och testa, varit sugen på att köpa paketet som släppts nu med allt i ett för en relativt låg penning


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av klossen:

Deras spel har segaste updating i universum.

Va? Man laddar ju ner hela spelet från en liten launcher, och det är iaf ca 6.5 gb (för mig iaf) och det tog mig ca 90 minuter och det är enligt mig knappast nåt att klaga på.

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av klossen:

Deras spel har segaste updating i universum.

Va? Man laddar ju ner hela spelet från en liten launcher, och det är iaf ca 6.5 gb (för mig iaf) och det tog mig ca 90 minuter och det är enligt mig knappast nåt att klaga på.

Fan vad dum jag är lol


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ah..så det är upp till lvl 6 och på en ö man får spela..jaja, bättre än inget antar jag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ah..så det är upp till lvl 6 och på en ö man får spela..jaja, bättre än inget antar jag.

Varför släpper de samma trailer igen.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Var det Echoes of Faydwer sist också?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Var det Echoes of Faydwer sist också?

Nej men exaxt samma ö.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Lite trist jaja..jag har endå inte provat den så det blir lugnt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag har kört ön trialen innan, det här var inte samma. Började som en Fae snubbe och då hamnade jag på något helt annat startställe i alla fall.

Medlem

Jag har kört nu ett tag, och e lvl 9, så man får iaf köra längre än till lvl 6 som någon sa..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det stod så har jag för mig när man tog ner den..men jaja


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar