R6: Vegas filmat, coop-läget uppvisat

Robot
Medlem
R6: Vegas filmat, coop-läget uppvisat

MMmmmmmyyyser, när jag hör coop!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Co-op... *saliverar*

Inaktiv
Medlem
Medlem

coop till PC skulle sitta fint!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Garanterat köp för mig till ps3.

Medlem
Skrivet av redmac:

coop till PC skulle sitta fint!

Eftersom PC versionen kommer att vara en port så lär det likna det som var i filmen rätt bra... Sen om det funkar bra på PC eller ej är en annan femma

Medlem

Sweet! Coop är jäkligt najs. Kul grej det där med att man kan ta kort på sig själv och få sitt ansikte på gubben i spelet.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta - hoppas det nu bara inte blir samma flopp som förra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

bara det....kommer pc versionen använda sig av ansikts grejen...

med xbox kameran ska man kunna fota sig själv och sätta dit sitt ansikte på spelarn....

det är bara att hoppas...för då kan man skratta åt alla fjortisar med en manskropp...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag läste någonstans att dom inte skulle använda den


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det verkar bli riktigt trevligt det här spelet om man dömer utifrån filmen.

Medlem
Skrivet av PinkElephant:
Skrivet av redmac:

coop till PC skulle sitta fint!

Eftersom PC versionen kommer att vara en port så lär det likna det som var i filmen rätt bra... Sen om det funkar bra på PC eller ej är en annan femma

Nej, kommer inte att vara en port enligt Ubis Davilok. PC utvecklas separat.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

längtar tills man kan lira det med polarna!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Nej, kommer inte att vara en port enligt Ubis Davilok. PC utvecklas separat.

Utvecklas till att bli som 360 versionen... Så blir i stort sett samma sak som en port ändå...

Hade de gjort något unikt med PC versionen hade de väl släppt några bilder? Eller någon information om PC överhuvudtaget, nu verkar det som om det är samma eftersom de bara släppt konsoll filmer/bilder/info.

Fast å andra sidan kanske de har ett nytt Raven Shield på G och tänker överaska alla PC spelare genom att inte säga något.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

coop = win


signatur

Bengebolle

Medlem

Lirade det igår i co-op. Det är riktigt, riktigt jävla brutalt kul.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Har jag förstått fel? Trodde att spelet skulle komma på fredag. Eller har du Billen åkt framåt i tiden och testat det?

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Har jag förstått fel? Trodde att spelet skulle komma på fredag. Eller har du Billen åkt framåt i tiden och testat det?

Ja, till PC.. finns redan ute till 360 i vissa länder, så antingen så har han importerat eller så har han laddat ner det. så nån tidsmaskin behövs inte direkt.

Medlem

15 Dec nu enligt en releaseplan från danska Ubi, sant eller inte återstår att se.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Läckert... Synd bara att det är så få Spel som stödjer Co-Op i dagens läge : ( ...

Sven Co-op FTW !


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Fan, ännu en anledning till att skaffa en 360 man inte har råd med.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar