Tre bilder från Afrika

Robot
Medlem
Tre bilder från Afrika

vet inte vad det är för slags spel, men så länge man får en rocketlauncher så kan det säkert bli roligt

Inaktiv
Skrivet av Katana:

vet inte vad det är för slags spel, men så länge man får en rocketlauncher så kan det säkert bli roligt

Sjuka jävel :evil:

Inaktiv

mm snälla låt det vara ett jakt spel! jag vill döda!¤%&

Medlem

Deta spelet skulle ha en otroligt bra marknad med ett laserrifle.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

Deta spelet skulle ha en otroligt bra marknad med ett laserrifle.

Så sant som det är sagt. Haha.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av FZ:

Vad vi dock vet är att det visar upp en minst sagt imponerande grafik.

Behöver jag glasögon eller? Jag ser då inget som verkar imponerande.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ser bättre ut när det rör på sig (muskelryckningar och mindre subtila rörelser). Finns videos på nätet, bara att börja googla.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Flakmonkey

Finns videos på FZ också... om nu ingen jeppe tagit bort dem... bara att kolla på #Afrikas spelsida i speldatabasen så hittar man det snabbt och enkelt

Medlem

Africa Blood and Guts, intressant och spekulativ dokumentärfilm från 60-talet, del av den sk Mondo Cane Collection. Kolla upp det på Amazon, hoppas spelet går i samma anda. Då lär det bli blodigt värre, fast detta är ju spel, då var det verklighet.

Medlem

Jag var helt ointresserad av detta TRAMS!... innan ja tittat på filmen. Påminner mer om nat geografic tv animationer än datorspels modeller, rörelsekvalitén på djuren är som sagt långt över vad jag sett i spel tidigare. (som jurasic park fast utan "crisp resolution" typ).

Men för inköp behövs nog nått skoj o göra oxo... inte bara titta. Fast utan djurslakt, för det funkar inte (skulle stoppas direkt).

Om påståendet film säger mer en screenshots så är detta ett skolexemel!

Titta vetja!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag hoppas det är ett realistiskt rollspel som djur Man börjar som nyfödd och får lära sig överleva på savannen. Hehe.

Ugh, det dog när jag såg filmen featuring en äcklig människa i en jeep. :/ Grafiken är väldigt nice, se filmerna som föregående sagt! Det blir bra mycket mer levande.

Medlem
Skrivet av Eldarion:

Jag hoppas det är ett realistiskt rollspel som djur Man börjar som nyfödd och får lära sig överleva på savannen. Hehe.

Ugh, det dog när jag såg filmen featuring en äcklig människa i en jeep. :/ Grafiken är väldigt nice, se filmerna som föregående sagt! Det blir bra mycket mer levande.

den idén behöver inte dö ut för att där fanns en människa i en jeep.
Människan är ju oftast ingen trevlig lekkamrat för djur i afrika. Speciellt inte med jeepar och diverse knallpinnar.

dkd
Medlem

Natursimulator med rollspelsinslag? Wee.


signatur

Ehe.

Medlem

Min gissning är att det är en simulator ur tredjegnusperspektiv.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Min gissning är att det är en simulator ur tredjegnusperspektiv.

Grafiken i all ära men vad faan går det ut på? Käka mest gräs och se vem som får para sig flest gånger? :crazy:


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Vore soft om de vore ett MMO, du får välja djur och sedan göra vad du vill

Medlem

tech demo!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar