Army of Two Testat!

Medlem
Army of Two Testat!

Då har man spelat och klarat #Army of Two.
Köpte det på Elgiganten i Kristianstad för 499kr.

Mitt omdöme om spelet.

Grafik: Grafiken i Army of Two var riktigt fin, spelade spelet i 740p på min 32? LCD TV ? och spelet är var faktiskt väldigt Vackert.

Design: ja vad ska man säga, Världens coolaste karaktärer jag menar, kolla bara på deras Masker kan det bli snyggare?

Spelglädje: Tog bara mig å min polare ett par timmar att klara hela kampanjen, Trots att vi körde på det lättaste så blev man lite frustrerad då man bara är två spelare mot typ en hel bataljon spelet och Storyn isig var Mycket bra, men de flesta Krigsdelarna i spelet var för lika varandra?

Multiplayer: Den är dock under all kritik! Det kan ta en längre evighet att hitta en server, då det inte finns någon Server lista eller någonting? samt att den bara hittar servrar i Europa.
Spelet isig online är enormt skoj, men 8/10 ggr jag sätter mig vid mitt ps3 för att lira Army of two online så slutar det med att jag får spela något annat för att jag inte hittar någon server. Trots att man väntar länge?

Betyg: 4,3/5

+ Bra Story
+ Snyggt
+ riktigt roligt då man kan köpa nya vapen och modifiera/Pimpa dom.
+ Humoristiskt
+ Nytänkande med Co-op.
- Krigen blir dryga i längden
- Multiplayern är ett skämt?

#blogg


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Army of Two Testat!

Kul och coolt men inget revolutionerade skulle jag sammanfatta min åsikt. SP är inte alls lika kul som coop i det här spelet. Coop behövs i fler spel!

Medlem

Jag spelade hela spelet i Co-op med en kompis, fastnade vid Tvn i timmar


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar