Färska bilder från Colin McRae: DIRT

Robot
Inaktiv
Färska bilder från Colin McRae: DIRT

måste köpa mig en xbox 360 snarast...spelat sönder colin mcrae 5 till xbox bästa spelet ever

Medlem

hehe det var grymt som fan

Medlem

snygga bilder... hoppas spelet ser lika snyggt ut som video editorn?? Och hoppas det är snyggt och kul. Är det inte kul, så vem bryr sig hur det ser ut då??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Looking good
Hoppas bara det är lika kul som snyggt. Vill ha massor av fart och gärna bra mekanik för att knuffa och krasha motståndare!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Looking good
Hoppas bara det är lika kul som snyggt. Vill ha massor av fart och gärna bra mekanik för att knuffa och krasha motståndare!

Du har ingen aning om hur rally går till, eller hur?

Medlem

Gillade skarpt bilden där man ser motorhuven när man kör, så jävla coolt!, Can't wait!!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av LocSin:

Looking good
Hoppas bara det är lika kul som snyggt. Vill ha massor av fart och gärna bra mekanik för att knuffa och krasha motståndare!

Du har ingen aning om hur rally går till, eller hur?

Rally är inte Destruction Derby.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av LocSin:

Looking good
Hoppas bara det är lika kul som snyggt. Vill ha massor av fart och gärna bra mekanik för att knuffa och krasha motståndare!

Du har ingen aning om hur rally går till, eller hur?

Å andra sidan verkar inte Codemasters ha det heller... Inte sedan CMR 2.

Medlem
Skrivet av LocSin:

Looking good
Hoppas bara det är lika kul som snyggt. Vill ha massor av fart och gärna bra mekanik för att knuffa och krasha motståndare!

HAHAHAHAHAHhahaha... Knuffa och krasha motståndare? i colin mcrae?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tyckte femman till vanliga xbox var lite lam. Det lät som om man körde i 600k/hm men bilen gick ung. som en slö moppe på grusvägarna.
Hoppas fartkänslan är bättre i den här.


signatur

Jäh!

1
Skriv svar