Battlefield 2 uppdaterat

Medlem
Skrivet av Johan:

Det kommer ingen patch = whine
Det kommer en patch = whine

är ett jobb värt att göras, så är det värt att göras bra.. dvs ska de släppa patchar så får de fan fixa mer än de ställer till med..

Medlem
Skrivet av sarlac:
Skrivet av Katana:

Det förklarar hur jag kunnat peppra med hagelbössan utan att nått händer. Jag som alltid skjutit framför mina mål för att skottet då rimligen bör träffa när målet rör sig i den riktningen. fy fan så skabbigt

*ryser av obehag* Förstår inte hur Dice kan låta det ske i ett FPS! Fungerande hitboxes är ett krav för då det är aimen som räknas!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av sarlac:
Skrivet av Katana:

Det förklarar hur jag kunnat peppra med hagelbössan utan att nått händer. Jag som alltid skjutit framför mina mål för att skottet då rimligen bör träffa när målet rör sig i den riktningen. fy fan så skabbigt

*ryser av obehag* Förstår inte hur Dice kan tillåta att detta kan ske i ett FPS!

Word:heart:


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

mm, såg det. ändrat, bör vara rätt nu.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Katana:

Ja, jävlar... det förklarar en hel del.
Har själv tyckt det har verkat väldigt konstigt...
Riktigt uselt av DICE att tillåta sånt här.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Intressant, helt klart. Har alltid saknat en ordentlig träffkänsla i Battlefield, fast den är bättre i 2:an än 1942.

[ot] "303 MB" - rejv.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Johan:

Det kommer ingen patch = whine
Det kommer en patch = whine

Är den här någorlunda stabil så bör det vara sista enligt min mening. Rätt trist att EA:s livscykel på ett "online"spel spel är så kort. Jag hade f*n gärna betalat en hundring för att få bättre browser och vännerfuntionen från 2142 i Bf2, men då hade de fått slänga in en ny klass, nya vapen och möjlighet att stänga av flyg och lite annat godis som är enkelt att fixa om de vill.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Till samtliga angående hitbox problemen. Samma sak som för CS och de flesta andra FPS gäller här. Testa google vet jag så kanske ni får fram en enkel lösning. *Hint* Konsolen är inblandad. Suck

Inaktiv

jag vet inte om det funkar (har inte testat än) men detta verkar iof lovande för oss med hitboxar utom denna värd ----> http://www.youtube.com/watch?v=A6tph6p-Vc4

Om ni inte orkar kolla på filmen är kommandot: SettingsManager.U32set GSInterpolationTime 400

Medlem

tänkte bara säga att det går perfekt att installera patchen, nemas problemas!

Medlem

Kul att man får "Program to big to fit in memory" när jag installerar serverklieten... Dice är fan värdelösa.


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem
Skrivet av riddim_:

jag vet inte om det funkar (har inte testat än) men detta verkar iof lovande för oss med hitboxar utom denna värd ----> http://www.youtube.com/watch?v=A6tph6p-Vc4

Om ni inte orkar kolla på filmen är kommandot: SettingsManager.U32set GSInterpolationTime 400

lite att läsa (fråga mig inte om det fungerar för det vet jag inte...än i.a.f.):
http://www.diskusjon.no/index.php?s=666337b3ed0e65d57a3bdd207...

12
Skriv svar