AudioSurf? More like Whatevahsurf!

Medlem
AudioSurf? More like Whatevahsurf!

Testade demot idag på spelet Audiosurf, och vad skall man säga? jo för det första så skall jag säga att om man släpper ett demo på ett spel så skall väl det vara så man kan spela det? Det var nånting som inte jag kunde göra.

Första problemet jag fick var att när jag hade valt min "Britney spears-låt" med mycket bas i(?) så kom det upp en vit ruta där det stog (Respawning) och man bara satt och väntade på att nånting hände medans "Surfbilen" stog på startlinjen och studsade itakt till musiken. Läste lite här på FZ att om man startade om spelet så skulle det fungera bättre, Jaha tänkte jag som redan använt upp 2x låtar.. Just det man får välja låt 5 gånger i demot sen så får man inte leka mer. Anywho, jag startade om spelet och mycket riktigt så fungerade spelet till en vissdel. Nu kunde jag åka omkring på Wipeout banan men det kom inga block eller någonting sådant utan jag bara åkte i takt till musiken, Just surfing the waves, men jag är ingen "vattensurfare" så jag fann det inte skoj.

så snälla, släpp ett demo som fungerar så man slipper bli förbannad på småsaker.

Orkade inte hitta en bild så gjorde en egen

#blogg

Medlem
AudioSurf? More like Whatevahsurf!

Tyckte att det var riktigt kul och beroendeframkallande.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Betan funkade bättre.

Medlem

Konstigt, testade demot idag och hade väldigt hektiskt och rätt så roligt faktiskt med Dragonforce's Through Fire and Flames. Synd att du inte fick det att fungera när det ändå är en sån begränsning på hur mycket man får testa i demot

Medlem

ja man fick inte direkt någe bra första intryck på hur spelet var när man inte fick allt att fungera. Det verkade som en mycket rolig ide, men när man inte själv får testa det då är det dåligt :/

Medlem

Får själv bara upp "Quest viewer" fönstret som är helt vitt å inget händer... kollade runt lite men ingen som verkade fungera.

1
Skriv svar