Jag blev påkommen

Inaktiv
Jag blev påkommen

Ajdå...

Igår kväll så la jag mig i sängen och ställde in alarmet på mobilen i vanlig ordning. Min sambo sprang omkring och käkade bullar men sen när han la sig så frågade han av nån anledning när jag skulle upp. Eller om det var när jag skulle jobba. Tolv, sa jag, för det ska jag ju. Men han började genast ifrågasätta varför jag hade satt alarmet på tjugo över åtta...

- Jag ska spela WoW innan jobbet...

PINSAMT men det var det jag tänkte, plus hinna vakna riktigt ordentligt, dricka två stora koppar kaffe och slappa.

MEEEN så påminde jag min om att det är onsdag idag, det vill säga underhåll på servrarna... Så jag fick sova med gott samvete till klockan nio.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Jag blev påkommen

haha herregud. Kan inte säga att jag har gått upp tidigare för att spela ett spel ^^.

Medlem

hhaha Been there, done that, got the trinket


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Länge länge sedan. När Planetside hade öppen beta. Då gick jag upp tidigt för att spela när alla amerikanare gått och lagt sig, för att få bra ping.

Är man en Gamer så är man.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

gick upp tidigt ofta när man var mindre för att spela NES eller N64 de4t var tider det

Medlem

Ja tänk vad man gör för att få syssla med sånt man gillar och trivs med, synd bara att man ibland måste känna någon slags skuld eller skam över det.

Inaktiv

jag klagar ju på kvällarna att jag är trött


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar