Grattis Mandius två år!

Avstängd
Grattis Mandius två år!

Igår installerade jag Guild Wars igen och blev lite sugen på att skaffa EotN. Som det fan jag är kommer jag att göra det förr eller senare, men med tanke på att priset har legat på 300 kronor redan sedan det släpptes (eller har det sänkts från 400 förresten?), och att jag inte är så jättesugen på det än, så väntar jag nog tills priset sänks.

När jag gick in på min första karaktär, Mandius the Glorious, en knockdown W/Mo, så upptäckte jag att han hade fyllt två år! Yay! Jag fick en Miniature Burning Titan. Den var lila, så jag tänkte att den borde vara värd ganska mycket, men på Guild Wars Guru var priset ganska lågt. Däremot har jag en grön Bone Dragon som är värd 75-100 k, en STOR summa, (för den oinsatte får man när man fyller år små miniatyrer av olika monster och karaktärer som man sedan kan stoltsera med, eller sälja).

Jag minns att jag skaffade Guild Wars för två år sedan i februrari när jag gick i ettan, och eftersom det var den 10:e igår så måste han ha fyllt år alldeles nyss. ^^

Guild Wars är ändå ett härligt spel. Jag ska nog börja spela det igen och klara ut Nightfall.
Igår kollade jag också lite i min spelhylla (egentligen var det en kompis som gjorde det, och då började kolla själv) och upptäckte att jag faktiskt har massor av gamla roliga spel som man kan spela. Det känns ganska onödigt att skaffa nya hela tiden. Många billiga spel jag har skaffat har jag bara kört typ några timmar och sedan förpassat till hyllan. Det känns lite onödigt. Jag måste lära mig själv att jag inte ska köpa spel bara för att de är billiga.

För att återgå till Guild Wars så har min andra karaktär, Ambar Elgohir, är typ 21 månader, så snart får jag fira honom också.

#blogg

Medlem
Grattis Mandius två år!

Grattis. ^^

Själv är jag i slutet av EotN nu. Rätt trevlig expansion faktiskt. Men jag känner att jag är lite less på PvE nu.

Avstängd

Jag tackar å Mandius vägnar. ^^

Kostade EotN 400 först eller har den kostat 300 hela tiden?

Medlem

Har alltid kostat 300.

Har alltså bara sjunkigt 50 spänn:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=175390

Avstängd

Okej. Då ska jag vänta ett tag till. Körkortet kommer att kosta en del till. Här näst måste jag köpa 8 lektioner (4 dubbel) för 2150, sen halkbana för typ 2000 och sen uppkörning.

Avstängd

Idag gick jag på stan och kollade för skojs skull vad Game sålde spelet för. De tog 199 så jag slog till. ^^

Medlem

shiiit jag har haft spelen sedan betan O_o undra vad jag har då

Avstängd

Då lär din karaktär vara nästan tre år. ^^

1
Skriv svar