"Diablo III är under utveckling"

Medlem

JAAAAAAAAAAAA!

Inaktiv

Det här är de bästa nyheterna på länge!

Inaktiv

Det vad då f-n.

ALLA utvecklare med vett i skallen som var med och utvecklade Diablo 1 och 2 sitter på Flagship Studios nu. Och det gör dom, imho, jäkligt rätt i.

Att sen ta in en story skrivare som Richard A Knaak!? Det enda skälet till att dom tar honom måste vara för att alla skrivare med åtminstone ett uns av färdighet flydde hals över huvud eller hade något bättre för sej.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Oooh.. intressant, men jag får känslan att Hellgate London kommer ta "diablo" tronen från blizz =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jo, jag har alltid förutspått att Blizzard ska vara puckade nog att göra en Diablo-uppföljare innan StarCraft.

GG, no re.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Om de gör på samma stuk som Guild Wars då?

Dock en mkt bättre singel kampanj då.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Man får hoppas att det inte blir ett mmorpg.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Är det bara jag som blir riktigt besviken om detta stämmer?
Inte då för att jag INTE vill ha Diablo 3 utan på att jag verkligen har hoppats på att dom skulle ta chansen och bygga vidare på StarCraft universumet...

Well... den som lever får se antar jag

Medlem

Tror verkligen inte att det blir ett mmorpg. Hoppas dom inte bara tar en massa skit från wow nu som typ deta dära fjantiga om soulbound.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

WOOHOO!


signatur

Meep!

Medlem

Happy days! Det här _kan_ inte bli dåligt!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Rimligtvis har de Diablo III under utveckling, frågan är bara vad som menas med "under utveckling". Det kan ju vara allt från ett halvfärdigt spel som går att spela till att de nyss har börjat fila på storyn. Rätt stor skillnad där för när vi kan köpa spelet.

Medlem

Hm hoppas de fixar det med tanke på att många som var med under utvecklingen av Diablo 1 och 2.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Intressant, bara det inte blir ett MMORPG. Ett bra spel blir det, blizzard vi pratar om.

Diablo2 fast bättre, önskas

Medlem
Skrivet av klossen:

Hm hoppas de fixar det med tanke på att många som var med under utvecklingen av Diablo 1 och 2.

Du kan inte sätta punkt där. Fullborda meningen, bitte.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Är det bara jag som är dum, men är inte de som utvecklade Diablo 1 o 2 de som har startat eget och utvecklar Hellgate London?

Medlem

Har inget mer att säga srry


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Har inget mer att säga srry

Ok, np


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Är det bara jag som är dum, men är inte de som utvecklade Diablo 1 o 2 de som har startat eget och utvecklar Hellgate London?

Jo, huvudpersonerna, t ex Bill R, är inte kvar hos Blizz.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Jee
Medlem
Skrivet av Frux:

Rimligtvis har de Diablo III under utveckling, frågan är bara vad som menas med "under utveckling". Det kan ju vara allt från ett halvfärdigt spel som går att spela till att de nyss har börjat fila på storyn. Rätt stor skillnad där för när vi kan köpa spelet.

Mjo dem kanske har hållit på med det länge utan att släppa ut någon info. Så det kan komma nästa år... Eller om 4 år.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick. Klick.

Medlem

Blir säkerligen ett MMO ändå :[


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

fy satans helvete! skulle bli väldigt najs me ett nytt Diablo!

Medlem
Skrivet av S.S. Viator:

Läst alla Knaaks böcker, och om dte är som han säge ratt hans verk är canon så kommer Diablo 3 fan äga... Den gotiska känslan komme reka som aldrig för och vi kommr fan alla lida av mardrömmar...

Shit jag tror jag är på väg att bli ett Blizzard fan igen - WoW's disneyland förstörde allt mitt hopp för Blizzard.

WFT

Inaktiv

Tror ni man kommer få möta diablo som i dom andra spelen?

Medlem

The Maxx blev just skylldig mig 20 kalla...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Nyp mig i armen!!!! diablo 2 är världens bästa spel enligt mig. Hoppas dom inte förstör spelet som wow

Inaktiv

tror ni att de utvecklar en produkt som ska konkurrera med deras nuvarande? Det är typ business 404

Dessutom tror jag inge vidare på d3 med tanke på att gamla blizzard north inte finns längre :]

Medlem
Skrivet av iramirion:

tror ni att de utvecklar en produkt som ska konkurrera med deras nuvarande? Det är typ business 404

Varför inte? Det är bättre att "sno kunder av sig själv" än att ge någon annan chansen att göra det.

Medlem

Hmm, självklart är det en nyhet man länge velat höra, men med tanke på folket som försvunnit från Blizzard vet jag inte om det är en så pass asbra nyhet. Självklart är juh Blizzard fortfarande riktigt duktiga, får hoppas på ett über Diablo, ett fett spel med Diablo 1 känsla, älska känslan i Diablo 1, alla böcker man hittar som berättar om Sin War och allt vad det är.

Ett skäpp kommer lastat med ett mörkt gotiskt tragiskt allmänt ondskefullt Diablo 3. \o/ -hoppas-

123
Skriv svar