Sent ska syndaren vakna!

Medlem
Sent ska syndaren vakna!

Nu är det dags! Bilder från chassimodden! Tyvärr är de inte så spännande, har fortfarande inte gjort klart framsidan, en powerknapp och lackning saknas. Tanken med modden var inte att göra något speciellt utan mer en möbel som passar in i mitt sovrum, med det i åtanke så blev resultatet lyckat.
Här kommer lite bilder:

Argh kan man skala ner bilderna så de passar på bloggen eller måste jag göra det innan jag laddar upp dem? :S

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Sent ska syndaren vakna!

Snyggt! Vad använder du för att hålla fast träet, ser att du inte använder varken spik eller skruv.

EDIT: Ah, såg i ett tidigare inlägg att du använder träplugg, blir riktigt snyggt då. Synd bara att det ska vara så enormt jobbigt att arbeta med plugg.

Förresten, vad är det för delar?

Medlem

Jo plugg e ett helvete ibland, svårt att få bitarna att sitta kant mot kant. Delarna är från min gamla dator amd 2400+, ati radeon 9550, en 40gb och 80gb hdd, abit moderkort och nätagget vet jag inte, det är asgammalt, skruvade isär det och satte i en ny fläkt. Ska försöka göra klart framsidan i helgen så kan jag lägga upp någon bild på hur lådan ser ut med front. Fördelen med plugg utan lim är att man lätt kan ta isär lådan om man vill.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar