NHL Eastside Hockey Manager 2007

Robot
NHL Eastside Hockey Manager 2007

Sports Interactive som är mest känt för den hyllade Football Manager-serien har på senare dagar börjat bredda sin uppställning och utvecklat nya talanger inom såväl baseball som hockey. Jag har satts på hårdbevakning av NHL Eastside Hockey Manager (EHM) för att ta reda på om denna talang fortfarande behöver mer träning eller kanske rentav redan utvecklats till en stjärna på manager-himlen.


QRT
Medlem
FZ testar NHL Eastside Hockey Manager

Det var mig att ett högt betyg. Ska rekommendera denna recension sportnördarna jag känner. Inget för mig dock ^^

Medlem

Är ju väldigt trevligt att man kan ladda ner hela spelet från deras hemsida och prova det i ett halvår innan man behöver betala för det. Smart sätt att få ut en lite okänd titel till folkhemmen.


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

jo, fast det är ju bara ett halvår i speltid då

Medlem

SI har verkligen lyckats med EHM 2007. Håller i stort sett helt med recensenten, det KÄNNS verkligen som hockey och jag blir lite smått nostalgisk då jag får samma känsla som när jag följde NHL på text-tv som barn. Matchmotorn behöver lite finputsning (kommer fixas i nästa patch) och databasen är inte helt hundra i Europa, men det är helt sjukt beroendeframkallande. Kommer nog spendera mer tid med detta än med FM i vinter.

Inaktiv

är spelet gratis?! ge gege! var kan man få tag?

Medlem

Riktigt roligt spel, beroendeframkallade som fan.

1
Skriv svar