Medieval II: Total War förkollat

Robot
Inaktiv
Medieval II: Total War förkollat

Nej, inte romarna, The Holy Roman Empire är ju tyskar! :evil:

Finns dessutom väldigt många människor som är besläktade med ingen mindre är Frederick I Barbarossa, däribland jag själv. Låter inte så trovärdigt, men men


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Haha, jasså!? Det var värst. Kul för dig, jag har skakat hand med carl bildt, slå det

Men on topic: Längtar tills spelet släpps! Har förbeställt collectors edition på game, fy fasiken vad nice det ska bli. Har längtat så det gör ont.

Men jag undrar vad de ska komma med efter Medival II, borde bli Shogun II, *ryser av välbehag*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Huuu, jag skulle inte vilja röra Carl Bildt med en 3 meter lång pinne!

Känns för övrigt som man kommer bli pank nästa månad: Medieval 2 OCH Warhammer: Mark of Chaos med korta mellanrum!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

haha, sant, blir mycket, köpte själv en ds lite nyligen, var smådyrt. Men ska försöka skramla ihop lite pengar. Dark Crusade ser också bra ut, dock vill jag spela genom hela spelet och winter assult innan man ger sig på det nya.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar