Medieval II: Total War-demo hos FZ

Robot
Inaktiv
Medieval II: Total War-demo hos FZ

OMG! WIIIiiIIII!one!11! Riktigt trevlig.

Medlem

prov imorn!!! måste plugga hela kvällen!! kan inte spela!! nooooooooo!

Medlem

OMFG! OMFG! OMFG!
*hyperventilerar*
Wiiiii!
*svimmar*


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

varför pratar ni om Wii när det är Medieval II: Total War


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Går det att spela multiplayer på demot?

Medlem

Inte Athlon? Snåljåpar


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av FZ:

Lägg märke till att demoversionen kräver en processor med stöd för SSE2 för att fungera.

Vafalls! :crazy:

Dags att tömma vapenskåpet och hitta ett klocktorn :evil:


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jahapp, synd att man sitter på kass dator. Om någon testar demot får dom gärna säga några ord om det och jämföra lite med Rome.

Medlem

Woho, äntligen. Känns bra att inte ens behöva titta på systemkraven längre


signatur
Medlem

detta är ren och skär porr! SKa genast testa!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Riktigt häftig grafik.. Men jag förstår inte varför dom har tagit bort så man inte kan snurra kameran med mittenmusknappen..

Total war är klart ett av de absolut roligaste singleplayer spelen.

Medlem

detta var typ sådär....

Inaktiv

Har inte spelat mycket av de andra Total War spelen men det här kändes i alla fall mycket bra! Fin grafik och ett skönt kontrollerat kaos

Medlem

Mitt hjärta hoppa över ett slag när jag läste detta.

Medlem

OMGOMGOMGOMGOMGOMG

Skrivet av SoRight:

Mitt hjärta hoppa över ett slag när jag läste detta.

Precis samma sak hände här!

Medlem

Oväntat, för egen del. Riktigt kul! Här skall testas.

Medlem

Fan va schysst, det här var jag inte alls beredd på..

Hoppas datorn kan köra det på någorlunda ok inställningar..

Medlem

Riktigt grymt, flöt oväntat bra på min dator också.
Om AIn verkar dum så är det för att allt i demot är hårdkodat, dvs ingen AI över huvud taget. Precis som i Rome-demot när det kom. Mest en grafik-showoff detta, känns det som.

En underbar sådan!

Inaktiv

Man kan verkligen lita på CA-gänget!

Men det bör ju tilläggas en sak: Jag skulle ALDRIG-ALDRIG-ALDRIG-ALDRIG gett mej in i nån av dom där striderna om jag spelade kampanjen. Nä, för fan, krig äro orättvist och 10 mot 1 ska vara regel snarare än undantag!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

tänk på att man inte kan ändra storleken på armén och svårighetsgraden, AI:n är ganska scriptad så det går inte att avgöra hur bra den är

Medlem

WOW! Totalt oväntat och verkligen den bästa nyheten sedan.. tja, Rome släpptes!!! Det någon sa om att hjärtat skippade ett slag stämmer verkligen! Skrek till rakt ut!


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

*Stirrar på processorkraven*

Nooooooooo!

*Faller ihop på marken, vilt snyftandes*

Medlem

Tyckte det både spelades och såg ut precis som Rome, ett par nya typer av enheter bara? Hoppas fortfarande att de får för sig att göra en Fantasy: Total War eller dylikt. Warhammer: Dark Omen var ju helt underbart så något i den stilen hade varit skoj

Medlem

jucklo, Warhammer: Mark of Chaos kommer ju snart, om det är warhammer i total war-stuk du vill ha. Även i princip uppföljaren till Dark Omen.

Medlem

Jahapp, jag har inget val, det är oundvikligt nu. Dags att skaffa ny burk.

Inaktiv

Huh, om jag ger ett par enheter en order så går en del åt helt fel håll. I övrigt är det exakt samma utseende som i Rome:TW bortsett från ett par knappar med ny grafik, även ai'n är exakt samma vad jag märkt bortsett från dåligt lokal sinne hos en del trupper, grafiken är inte så snygg som på trailersna heller. Och campaign map får man inte se skymten av i demot :{

stinker the sims expansions mjölkning här alltså. :evil:

Och jag som längtat efter en 2a ända sen jag spelade rome. :{{

Medlem

har aldrig gillat gistoirical battle riktigt. Kampanjen är bäst!

Medlem

YES FI FAN VA GÖTT!!! Tror jag svimmar eller nåt

Inaktiv

Riktigt besviken.. Gubbarna känns ha en iq runt 80 på gränsen till att knappt kunna gå. Tar år för dom att agera och musketörerna står och ser fula ut i 1 minut innan de kan skjuta en ny salva usch!

123
Skriv svar