Testa Battlefield 2142, speldemo hos FZ

Robot
Medlem
Testa Battlefield 2142, speldemo hos FZ

Trevligt. Mina förväntningar denna gången är dock enormt låga så det vore ju själva *** om det inte kan leva upp till dem.

Medlem

gryymt! skulle sjuttsicken vart sjuk idag, men

Medlem

Tackar FZ!

En fråga bara, 200 samtiding hemladdande är inte det väldigt lite?
Lär ju vara ett par 10 tusental som kommer att vilja ladda


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Medlem

Fint. ska bli skoj att testa

Hur går det förresten med det nya filarkivet?
Skulle det va torrent support och så i det, för det hade varit guld värt på en sån här fil

Inaktiv

Demot lär nog sprida sig på annan väg också

Medlem

Tack FZ för grym server, tog 10 minuter att tanka hem det.

Den lär nog dyka upp på torrentsajter rätt snabbt misstänker jag.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Tack FZ för grym server, tog 10 minuter att tanka hem det.

Den lär nog dyka upp på torrentsajter rätt snabbt misstänker jag.

Länka till en torrent så hjälper jag till att uppa!

(om det är ok för FZ så klart! )


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv

Torrent?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Tog 20 min och ladda ner från EA downloader.

Medlem

går inte att ladda ner från fz


signatur

Meep!

Inaktiv

näe det händer inte särskilt mkt när man försöker ladda ner :l

Medlem

samma här ,suttit här i en halvtimme nu :/

Medlem

Det är för att alla platser är fulla redan. bara att försöka igen lite senare.

URK
Medlem

du får min plats nu


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

hoppade in 09:29 och fick en plats efter 1 minuts väntande och maxxar linans kapacitet. fina servrar FZ

Inaktiv

Filarkivet har just nu 187 av maximalt 200 användare inloggade.

å kan inte ladda ner den har varit skumt att hämta här ifrån sen dom byttade minnen tror jag det var

Medlem

Yay!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Tackar FZ!

En fråga bara, 200 samtiding hemladdande är inte det väldigt lite?
Lär ju vara ett par 10 tusental som kommer att vilja ladda

bättre att 200 kan ladda hem och maxa sina linor än 2000 som bara slöar ner för alla.

Medlem

Har försökt att ladda ner demot i en timme nu. Jag provade att installera och köra med FireFox istället och då gick det direkt. Ett litet tips till andra som har problem...

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

En fråga bara, 200 samtiding hemladdande är inte det väldigt lite?
Lär ju vara ett par 10 tusental som kommer att vilja ladda

FZ är enda i Sverige, inte i världen.


signatur
Medlem

Tycker att FZ och dess servrar klarar/klarat av denna uppgift ypperligt. :] Man får ju helt klart förvänta sig hög trafik även om det står exempelvis "180 inloggade av 200", så vill ju ett par 100-1000st komma åt de där 20 platserna och bara det blir ju en jävla belastning.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tankar med EA downloader, maxar nog linan, för det gå ganska snabbt

Medlem

Så, nu när jag har tittat färdigt på regeringsförklaringen så kan jag ägna lite uppmärksamhet åt dagens näst intressantaste händelse. Verkar dock vara svårt att få plats på servern, men skam den som ger sig

Medlem

FÄRDIG!!!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Antikvitet

Vi prioriterar färre slots med högre hastighet snarare än fler slots med lägre hastighet. När man väl har fått en nedladdningsplats vill man inte vänta längre än nödvändigt.

Ny filarkivshårdvara är på väg och då hoppas vi kunna öka kapaciteten ännu mer. Torrentstödet dröjer nog, är jag rädd.

Och ni som frågar om det är ok att lägga upp filen på torrentar: Vi kan förstås inte hindra det, men om ni vill se sådana här släpp på FZ i framtiden så är det bäst om ni försöker tanka från oss. När vi väl får tag på en sån här deal gäller det för oss att visa att det gav utdelning.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet

Från EA kommer följande meddelande:

"In an effort to reduce download times the Battlefield 2142 Demo does not contain a DirectX installer. Please be advised that in order to play this demo players must have Directx9 installed and should ensure that the d3dx9_29.dll is present in your C:\WINDOWS\system32. We look forward to playing online with everyone. See you on the Battlefield"


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Ha mer reklam och nedräkning som på gamespot så blir det mer utdelning, kanske funkar bäst efter fz har bättre filarkiv och kräver login för att tanka..

Medlem

På grund av trycket har vi nu lagt upp en till temporär spegel: http://frag4.fz.se:8080/battlefield_2142_demo.exe

Skriv svar