LucasArts syn på nästa generations spel
Håller med dem där, mer pixlar på texturerna och fler polygoner i modellerna är INTE next-gen. Är ju bara samma som alltid. MMORPG lider ganska rejält av detta för tillfället skulle jag vilja säga. De flesta hävdar att deras spel är "next gen mmorpg" men är igentligen samma spel som tidigare med nytt interface och nytt uttseende (se t.ex. WoW).
Next-Gen bör vara en större förändring i gameplay så som spelar påverkan av spel världen, förstör bara miljöer, ny AI etc.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Håller med dem där, mer pixlar på texturerna och fler polygoner i modellerna är INTE next-gen. Är ju bara samma som alltid. MMORPG lider ganska rejält av detta för tillfället skulle jag vilja säga. De flesta hävdar att deras spel är "next gen mmorpg" men är igentligen samma spel som tidigare med nytt interface och nytt uttseende (se t.ex. WoW).
Next-Gen bör vara en större förändring i gameplay så som spelar påverkan av spel världen, förstör bara miljöer, ny AI etc.
Spelar påverkan av spel världen?
Förstör bara miljöer...vem förstör miljöer? Spelaren?
Och sen är väl de flesta mmorpg likadana, är rätt övertygad att jag inte kan warpa in med mitt rymdskepp i wow.
Jo, jag tycker att LucasArts ska göra ett färdigt ett nytt spel innan dom säger ett enda ord till!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Ge mig nytt Star Wars-MMO istället, utan inblandning från SOE tack.
Sär skrivning
Hah, jaa, fick en liten fnissattack såhär på morgonen utav det.. "Förstör BARA miljöer!". sicket spel det skulle bli. ^^.
F.ö är det för tidigt på morgonen för att jag skulle orka läsa resten, så jag har inget att säga om själva nyheten.. förlåt..