Lego Star Wars II: The Original Trilogy

Robot
Lego Star Wars II: The Original Trilogy

Lego och Star Wars är två licenser som format många mäns och en del kvinnors liv. Men bara för att två ingredienser smakar gott var för sig betyder inte att de blir dubbelt så goda när de blandas utan ofta det motsatta. Så hur klarar Lego Star Wars II: The Original Trilogy sammanslagningen? Över förväntan visar det sig.


Inaktiv
FZ dubbeltestar Lego Star Wars II

sämsta spelet

Medlem

Eh...är det ingen som bryr sej om att spelets kontroller värkligen suger? Kul spel annars om dom bara hade fixat kontrollerna! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av patrik92:

sämsta spelet

För dig kanske, för oss är lego the shizzel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Lego är tyfft, så e det bara. Underbara spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Diggar humorn i spelen


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

rolig humor och kul gameplay


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

tycker kontrollerna var lätta, även min tjej som jag spelat co-op med klagade inte en gång på det.
kameravinklar vet jag inte hur de skulle ha löst på ett bättre sätt då det handlar om co-op.

utmärkt co-op

och som ovanstående nämt är humorn i spelet härlig.
älskar små detaljer som när man tex försöker sätta på Chewie en stormtrooper hjälm... ppfff.. LOL!

Jag normalt sett är lite av en grafikbög,..men detta spelet är endå jävligt bra tycker jag.

LEGO ftw

Medlem

Man får väl ta och ge spelet en chans då antar jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Det här spelet äger. Lätt det bästa casual coop-spelet hittills.

Coop är som alla vet tokrilogt, med oftast även problematiskt: Vem skall man spela med? Flickvännen som aldrig orkar sätta sig in i komplicerade kontroller? De olika kompisarna som hälsar på så sporadiskt att det inte går att följa ett story-baserat spel tillsammans?

Enkel spelmekanik och en story som alla redan kan utantill löser dessa problem!

Medlem

Lego star wars 2 äger allt allså!!!!!!:D dem som tycker att det är kul har ju ingen smak för spel

Medlem

WTF!?!?!?!?! LEEEGO!??!?!?!!?!? Fan sämsta spelet någonsin. Fattar dom inte att vi vill ha fetmycke blod? FÖRFAN! Jag har nyss fyllt 11, jag är vuxen nu, inte något jävla barn. GE MIG BLOD

1
Skriv svar