NFS: Carbons onlinedel filmad

Robot
Medlem
NFS: Carbons onlinedel filmad

Spelet ser totalt värdelöst ut. Spelutvecklarna måste ha haft total idébrist.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas det blir nått att ha, tycker det är mycket gnäll på NFS-Spelen nuförtiden. Tror iaf på Carbon, inget givet köp dock. Väntar på demo...

Skrivet av redmac:

Spelet ser totalt värdelöst ut. Spelutvecklarna måste ha haft total idébrist.

Idébrist säger du?
Förstår du inte att de gör spel som de flesta köper?
Street-racing är stort, därför säljer t.o.m. skitspel baserade på streetrace bra.

Nog kanske man är lite less, men det gör det inte till ett dåligt spel eller har jag fel där?

Medlem

Jag tror det kan bli rikitigt bra men som du säger först ett demo

Medlem

Tycker bara det är för mkt MTV-Pimp my ride gangsta style på allt nu för tiden. Så förbenat löjligt att det finns inte

Dock inte säker på att detta följer samma stil dock, inte brytt mig om att kolla på bilder men de tidigare NFS:U har ju inte varit några höjdare.... Bästa NFS var det första Hot Persuit. Det var helt enkelt kul


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

inget klår det första the need for the speed


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Blir väl ett köpt trots allt eftersom Testdrive unlimited till PC verkar vara uppskjutet till februari 2007...
Kan nog bli ett bra spel ändå, saknade att spela som snut i Most Wanted. Bara nu EA har löst problemet med fuskandet online så...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Personligen gillar jag både Most Wanted och Carbon. Sitter och spelar Most Wanted till PC nu, även fast det är lite småtrist med tangentbord. Testade Carbon till 360 och det kändes definitivt mycket bättre.
Nåväl, jag har aldrig varit en såndär jättestor fan av NFS, men Most Wanted och Carbon är riktigt roliga.

1
Skriv svar