Mythic arbetar med PvP i The Old Republic
Skaparna av onlinerollspelet Warhammer Online: Age of Reckoning hjälper Bioware med striderna mellan spelarna.
#nyhetstips, #star-wars-the-old-republic, #mythic-entertainment
Tycker verkligen inte att de är bra pvp i WAR, super aoe hela tiden, imba bright wizards och sorceress sen så lade dom till mer klasser och då fick vi även melee klasser med aoe! Aoe till hela världen. Super pvp! Buggigare får man leta efter oxå, nä ursch kan göra listan hur lång som helst, varför ska veteraner ta hjälp av ett par newbies som inte ens löst lag ghosts problemet sen daoc var nytt?
aha är det bara jag som tycker att realm vs relam e lamt... varför måste allting vara teambaserat i mmo...hade varit roligare med 1v1 och godkänt med 2v2 3v3 light snabel figher.. palla med o springa 100000 jedis och alla med 104012041024 skills och hela skärmen bara sprängs och bush tar över makten igen och bombar halva världen och sen kommer darth vader och spränger solen med sin deathstar som btw bara har en svaghet och det är ett hål med en reaktor or some shit och hela universum jublar... och ut genom kaoset kommer jarjar och tråkar ut alla till döds.
GG
Godspeed
Äh, inget större fel på PVP:n i WAR. Funkar bra överlag. Visst f*n är överdriften av AOE lite lagom irriterande, men den har tonats (och tonas) ner successivt. Tror Mythic's erfarenhet kan utgöra ett skapligt komplement för BioWare, och SW:TOR i stort.
tror inte det e mycket som modellerats efter DaoC.. jag betatestade det skiten en gång i världen.. men efter att ha sprungit in i en tomte agressor och pathing dödat hela camps gav jag upp och dömde ut det som skit.. Nej det spel moderna MMO är modellerat efter är Everquest.. ultima va inte 3d så det räknas inte i sammanhanget.. DaoC kom vid Everquests 3e expansion.. och drog knappt 5% av spelarbasen då.. star wars galaxies tog mer och det var ett skitspel
spriten räddade mig från sporten
Äh, inget större fel på PVP:n i WAR. Funkar bra överlag. Visst f*n är överdriften av AOE lite lagom irriterande, men den har tonats (och tonas) ner successivt. Tror Mythic's erfarenhet kan utgöra ett skapligt komplement för BioWare, och SW:TOR i stort.
tror inte det e mycket som modellerats efter DaoC.. jag betatestade det skiten en gång i världen.. men efter att ha sprungit in i en tomte agressor och pathing dödat hela camps gav jag upp och dömde ut det som skit.. Nej det spel moderna MMO är modellerat efter är Everquest.. ultima va inte 3d så det räknas inte i sammanhanget.. DaoC kom vid Everquests 3e expansion.. och drog knappt 5% av spelarbasen då.. star wars galaxies tog mer och det var ett skitspel
5 %?!? Ta in statistik ur din ända snälla du.
2002 när DAoC kom fick de 250 000 spelare och var den mest lyckade lanseringen av ett mmo under den perioden. Everquest hade samtidigt 410 000 spelar.
Min statistik kommer från wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_age_of_camelot
http://en.wikipedia.org/wiki/EverQuest
Äh, inget större fel på PVP:n i WAR. Funkar bra överlag. Visst f*n är överdriften av AOE lite lagom irriterande, men den har tonats (och tonas) ner successivt. Tror Mythic's erfarenhet kan utgöra ett skapligt komplement för BioWare, och SW:TOR i stort.
tror inte det e mycket som modellerats efter DaoC.. jag betatestade det skiten en gång i världen.. men efter att ha sprungit in i en tomte agressor och pathing dödat hela camps gav jag upp och dömde ut det som skit.. Nej det spel moderna MMO är modellerat efter är Everquest.. ultima va inte 3d så det räknas inte i sammanhanget.. DaoC kom vid Everquests 3e expansion.. och drog knappt 5% av spelarbasen då.. star wars galaxies tog mer och det var ett skitspel
5 %?!? Ta in statistik ur din ända snälla du.
2002 när DAoC kom fick de 250 000 spelare och var den mest lyckade lanseringen av ett mmo under den perioden. Everquest hade samtidigt 410 000 spelar.
Min statistik kommer från wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_age_of_camelot
http://en.wikipedia.org/wiki/EverQuest
har aldrig påstått att spelarbasen utgjordes av everquestspelare alena.. spelarbasen är väl närmast att betrakta som dom spelare som spelade online rpg spel.. dessutom kan vi ju kolla hur många spelare som fanns kvar efter 6 månader.. du verkar bra på statistik.. så kontrollera gärna detta.. spelarbasen för everquest ökade stadigt fram tills 5e expansionen då den planade ut.. som kuriosa kan nämnas att det än idag kommer expansioner till everquest 1 och att dom har en liten men trogen spelarbas fortfarande..
spriten räddade mig från sporten
mest obalanserade och buggiga pvp någonsin var warhammer online.. och dom tar man hjälp av... ja jisses
förhoppningsvis finns det en JarJar binks i spelet så jag kan vrida nacken av honom.. då har ju spelet iaf kvar lite lockelse
Nästan all Mmo spel, Ja även Warhammer hadde sina buggar i början när det släpptes, Även WOW + många många flera.
Tycker inte vi ska hänga läpp för det, tycker det ska bli intressant & se vad dom här nissarna kan komma upp med.
P.s, håller med dig om Jajar binks,
Härligt att dem tar hjälp av Mythic då dom lyckats så bra med Warhammer online, ett toppenspel med härliga klasser och bra PvP.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.