BioShock-trailer

Robot
Medlem
BioShock-trailer

Ser ingen anledning att trailer kanske spoilar ytterliggare material, blev redan bestämd på att skaffa spelet när jag såg 15minuters visningen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Riktigt mysigt det där ^^ Längtar tills det släpps

Medlem

omg omg omg omg omg det var ju en trevlig trailer.. Klotte den avslöjade 0 och inget från spelet titta på den det var trevligt

Medlem

Är de bara jag som blir irriterad på när man trycker på " Ladda hem", sen kommer de upp en ruta där filmen streamas över nätet?, vill ladda hem inte nått annat, använder FF

Medlem

Fan villken äcklig film!

Medlem
Skrivet av Ymer:

Fan villken äcklig film!

Ja inget för 12-åringar direkt :D. Kanske skulle vara bra att ha nån varningstext för såna här filmer tex "Innehåller starka scener, rekommenderat ålder 16+" :).

Vila i frid

Hur grym som helst. Kul som fan att se.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

Är de bara jag som blir irriterad på när man trycker på " Ladda hem", sen kommer de upp en ruta där filmen streamas över nätet?, vill ladda hem inte nått annat, använder FF

Kolla inställningarna för filtyper i inställningar då, det ska ändra till att den laddar ner filen istället för att använda "den och den codecen".

Inaktiv
Medlem

Sweet!

Can't wait


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Medlem

shit va mysig atmosfär. rätt unik får jag säga.

like it alot

Medlem

Cool trailer, men jag förstår inte riktigt det där när man kör in en spruta i armen så bilr den "stenig" och så kommer en massa insekter?


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Han sprutar in ADAM, nåt tjofs. Har tagits upp tidigare i nån film.

Sekvensen i slutet med deras händer var vacker, fick den store att framstå som "vän" imo och ingen slaktarmaskin ^^

Medlem

Såå grymt.

Kommer inte heller ihåg vad ADAM är exakt, men det är bra att ha.. :P. typ det där ställets "pengar" som man kan mixtra massor med.. eller nått... (har ingen koll egentligen).

Jh
Medlem

..våldsamt.. men jädrans sjyst blir visst dyra hårdvaru köp när spelet väl släpps. För man måste ju bara köra allt på max


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Adam är ämnet som används för att utveckla abilities i spelet, och även som valuta.

Big Daddy(den stora starka saken) är en varelse vars högsta prioritet är att hitta och skydda Little Sisters(flickor), vilka extraktar Adam från lik och annat skräp.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Ballaste trailern på länge!

Grym stämmning och feting snygg grafik!

Någon som vet när de kommer typ?

Medlem

Andra kvartalet 2007 har jag för mig.

Medlem

SÅÅÅ NIIIIIIIICE :D:D:D:D

Medlem

det kanske är ingame men sådär kommer ju inte slutversionen seut

Inaktiv

Detta är helt klart en av de mest underhållande speltrailers jag sett även om den inte säger så mycket om spelet.

Medlem

Det finns ju ett realtime demo på detta spel för er som inte sett det . Liksom walkthrough på spelet, på gametrailers.com

Medlem
Skrivet av Ymer:

det kanske är ingame men sådär kommer ju inte slutversionen seut

Nej det är inte ingame... Ken Levine som är en av utvecklarna skriver mycket på TTLG-forumet, han svarade på det där + massa annat också..


signatur
Inaktiv

Grym trailer, synd att inte ingamegrafiken är så, men detta spel skaffar man inte pga grafiken tror jag.


signatur
Medlem
Skrivet av aar88:

Grym trailer, synd att inte ingamegrafiken är så, men detta spel skaffar man inte pga grafiken tror jag.

Du har fel, ingame grafiken är visst så, se själv:
http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/bioshock/BioShock_E3-GC-D...
Helt underbar grafik och stämning.

Senen med händerna var ju oslagbar :heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vilken härlig trailer!

Tycker att Big Daddy's är mysiga på något sätt. Till skillnad från de där Web Crawlers (eller vad de där kvinnorna hette) från 15min-filmen.

Medlem

Those are oool' ma friend

Screenshots kinda sucks, nä man ska se trailers ingame FTW.

Btw, det har kommit 3 nya trailers på underbara Gears Of War i HD upplösning på www.gametrailers.com

Bara att checka in, det är en Walkthrought uppdelad i 3 delar, mycket najs om ni frågar maj!

Godnatt allesammans.
Laxis


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

12
Skriv svar