Assassin's Creed-strider filmade

Robot
Medlem
Assassin's Creed-strider filmade

varför får jag en känsla av att det ser bättre ut än vad det är

Medlem
Medlem

imponerande


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

varför får jag en känsla av att det ser bättre ut än vad det är

För att det är en film av spelet från utvecklarna?

Tycker inte det visades så värst om något alls... men det blir nog bra i slutändan det hoppas jag.


signatur

osv.

Medlem

Fin fäktning, gillade hur vakterna reagerade.

Medlem

Årets spel helt klart! Myckte imponerande trailer. Spelet är ett måste i spelsamlingen. Det är iaf vad jag får för känsla efter trailern och då vet man att PR folket har lyckats


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Årets spel helt klart!

Word!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Det ser riktigt coolt ut. Huvudpersonen är nog en av Sam Fishers förfäder

Medlem

härligt gameplay


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vad kan jag säga ? jag tror inte det kommer att komma något coolare spel skönt att de kommer till xbox 360 också, jag som inte köper ett ps3
hursomhelst är Altair kanske den coolaste spelkaraktären i historien

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av redmac:

Årets spel helt klart!

Word!

Släpps väl nästa år, lite svårt att vara årets då

Medlem

en grej fattar jag bara inte. varför är det så att man streamar filmen från sidan nu ? de är ju mycket skönare att tanka. plus vettefan varför det inte funkar att se för mig......

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

en grej fattar jag bara inte. varför är det så att man streamar filmen från sidan nu ? de är ju mycket skönare att tanka. plus vettefan varför det inte funkar att se för mig......

Andledningen? är för att dom flesta Internet läsare gör så höger klicka spara som med IE. så får du ner den

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

en grej fattar jag bara inte. varför är det så att man streamar filmen från sidan nu ? de är ju mycket skönare att tanka. plus vettefan varför det inte funkar att se för mig......

den vill alltid streama för mig med nu för tiden, men det är bara till att högerklicka och ta spara som


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

knarkat spel ;p

ge mig!

Medlem

Visst är det väl ett PS3-spel, och inte XBOX360?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv
Skrivet av fisk:

Visst är det väl ett PS3-spel, och inte XBOX360?

Funderade precis på samma sak. Är det säkert att det kommer till 360?

Edit: Det var inget. Såg precis skärmdumparna
Edit2: Kan ju f.ö säga att det inte funkar att slanga hem filen för mig. I varken FF eller IE. Högerklicka och ta spara som hjälper icke för mig

Medlem
Skrivet av Rausner:
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av redmac:

Årets spel helt klart!

Word!

Släpps väl nästa år, lite svårt att vara årets då

Även ifall det inte släpps i år så kommer det bli både det här årets och kommande 12 årens spel som det ser ut


signatur

Submission is for the weak

Redaktör
Skrivet av fisk:

Visst är det väl ett PS3-spel, och inte XBOX360?

Nope, det släpps till PS3, Xbox 360 och pc. Mer info här (kolla nyheterna).


signatur
Medlem

Spoiler ang. storyn:

Det som jag tycker är intressant är att spelet tydligen utspelas i framtiden, och huvudpersonen egentligen är en framtida släkting till Altair (mördaren i spelet), som återupplever delar ur hans liv genom något slags genetiskt minne som tolkas med någon teknologi.

Enligt Wikipedia har Ubisoft bekräftat att spelet är del ett i en trilogi, samt att del två, eller tre (kanske båda) skall utspelas i en framtida värld. Har dock själv inte letat reda på någon konkret källa till detta, men om så är fallet bli spelet extra intressant i mina ögon

Medlem

Hoppas du har fel Kyraal.. för att..

vill ha lönnmörderi på medeltiden, velat ha så länge.. Vore förargligt om dom sabbade det med massa super spejsat framtids tjaffs.. Gör dom det på ett snyggt/bra sätt kan det kanske bli bra.. så länge man får springa runt och hoppa på tak i Irusalem och inte helt plötsligt befinner sig på något rymdskepp med skäggiga rymddvärgar.. av rymdhet.. typ.. ><.

Medlem

Mmmm håller med fåregående Talare. Det temat är så ut-tjatat.

Jh
Medlem

hm.. det känns som att allt kommer att hänga på hur kontrollen och kameran fungerar.. Hoppas Ubisoft får till det riktigt bra..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*

Inaktiv

spelet kommer äga allt

Medlem

Kombinationen av Splinter Cell/MTV-kameraeffekter och medeltida svärdsfighter får mig illamående.

Men framtid blandat med medeltid lyckades kusligt bra i Thief. Så länge man inte överbetonar det tidigare.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*

Tror jag läste någonstans att spelet skulle vara som Prince of persia vilket jag tyckte funkade riktigt bra.

*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Taget från Wikipedia:

News has also circulated about a 'sci-fi twist', due to information from developer interviews, and some effects visible in trailers of the game. It is theorized that the historical setting may be a simulation, for purposes of training or other gain, being undertaken by an unknown group in the future. During a trailer shown at E3, the screen would glitch and go fuzzy at times, and at one point where Altair is killed, the screen fades to black and then shows a head's up display with the words 'computer offline'. Ubisoft have confirmed Assassin's Creed will be part of a trilogy, and have also stated that one or both of the sequels will have a futuristic setting.

In the June 2006 issue of Game Informer, it was revealed that the player is actually a far-future descendant of Altair who is looking back on his ancestor's exploits. The game is experienced through genetic memory, and the game actually becomes more defined and easier as this descendant remembers more about his ancestor. The 'computer offline' message may be a computer that is decoding these memories, and death in the memory is some kind of glitch in the system. This is consistent with this particular design team, as in Prince of Persia: The Sands of Time, death was interpreted as a mistake in the Prince of Persia's recounting of his story to Farah.

Taget från tråden "All Known Facts about Assassin's Creed" på det officiella Assassin's Creed forumet:

- Surprise! About 10% of the game WILL TAKE PLACE IN THE PRESENT DAY/FUTURE. This is according to the Independant PlayStation Magazine America. So definately not speculation, the future IS involved.

Ja, vad ska man säga?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Spoiler ang. storyn:

Det som jag tycker är intressant är att spelet tydligen utspelas i framtiden, och huvudpersonen egentligen är en framtida släkting till Altair (mördaren i spelet), som återupplever delar ur hans liv genom något slags genetiskt minne som tolkas med någon teknologi.

Enligt Wikipedia har Ubisoft bekräftat att spelet är del ett i en trilogi, samt att del två, eller tre (kanske båda) skall utspelas i en framtida värld. Har dock själv inte letat reda på någon konkret källa till detta, men om så är fallet bli spelet extra intressant i mina ögon

aha... det förklarar tv-effekten de hade i trailern... tänkte precis kommentera och fråga varför de hade det, eftersom det kändes lite för modernt och opassande... men nu vet jag bättre!


signatur
12
Skriv svar