Nytt material på Xbox Live Marketplace

Robot
Nytt material på Xbox Live Marketplace
Medlem
Nytt material på Xbox Live Marketplace

Fuzion Frenzy 2 var inget vidare och fear behöver man väl inte testa, är nog likt PC skulle jag tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hehe håller med Fuzion Frenzy sög totalt ^^ FEAR ska jag ändå testa kanske blir ännu läskigare med lite bättre ljud

Medlem

fear är juh förbättrat grafiskt enlight monolith till 360n

Medlem

Jag testade FEAR demot. Det är samma singleplayer demo som släpptes till PC förra året. Enda skillnaden var att introt var bortplockat. Jag gillade det. Det flöt betydligt bättre än på min PC och personligen tycker jag det är skönare att spela med handkontroll. Man blir lite sugen att köpa det även att man har spelat igenom det på PC.

Medlem

Njae, vart inte imponerad av FEAR. Exakt samma demo som till PC, och inte var grafiken särskilt het heller. Däremot bjöds man på feta fps-drops lite då och då.


signatur
Medlem

Kan ju vara för att FEAR är gammalt nu.. Det är inte speciellt snyggt längre om man jämför med dagens spel.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Kan ju vara för att FEAR är gammalt nu.. Det är inte speciellt snyggt längre om man jämför med dagens spel.

Löftet var uppfräschad grafik till Xbox 360, något jag inte märkte ett dugg av i demot.


signatur
Medlem

Okej det var mer än jag visste ^^ Ingen som helst skillnad precis som du säger. Kändes nästan som att den var lite sämre lågupplösta texturer fanns det gott om..

1
Skriv svar