The WoW saga continues...

Avstängd

Åtminstone för min del. Ikväll aktiverade jag mitt gamecard. Senast jag spelade var den 29 september. Mitt gamecard har legat oanvänt ända sedan dess. Då bestämde jag mig för att ta en paus. Nu när jag såg att det kommit en ny fet patch slog jag till och aktiverade det.

#blogg

Medlem

Du skulle ha slutat medans du kunde.

Medlem

Hur går det då i din alldeles egna saga om warcraft?
hade faktiskt velat fortsätta på min karaktär, men orken till att raida finns verkligen inte, har inte spelat sen 16e oktober, och har inte planerat på att spela förens expansionen kommer (om ens då, får se hur det blir i framtiden)

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ooh, wicked. :).

Slutade spela för lite mer än ett halvårsen, men brorsan kom hem under helgen och lirade på sin 40 shammy, så jag köpte en månad nu så vi kan lira ihop.. så jag har nått att göra tills Mass Effect kommer. \o/!

Avstängd

Alltså, WoW är ju egentligen ovärt. Det tar massa tid och pengar bara. När de här två månaderna har tagit slut eller när jag nått level 70 lär jag nog lägga ner det igen. Jag är på lvl 30 nu i alla fall.

Nackdelen med att det kostar per månad är att det då inte är särskilt värt att spela mindre än 3 timmar per dag, vilket jag helst inte överskrider.

1
Skriv svar