Company of Heroes premiärpatchat

Robot
Inaktiv
Company of Heroes premiärpatchat

jag har ju inte fått spelet än

Medlem

Nä, men amerikanarna har fått det.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Orättvist, måste vänta till den 31a

Edit: Gick in på webhallen och såg att de 250 första som boka får warhammer 40k också, nu blev jag glad


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har redan Warhammer 40k, men kommer klart bli ett köp iaf. Skall bara se var det är billigast att inhandla från.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

-Fixed so the infantry doesnt suck so much, givf!

Inaktiv
Skrivet av Katana:

-Fixed so the infantry doesnt suck so much, givf!

cooolleeee

Medlem

Tar och köper på GAME, de har de bästa priserna. Funderar på att skaffa Warhammer game of the year, bara 199:-, inte så illa. Har aldrig spelat spelet men hört att det ska vara bra. Så man kan ju testa nu när det är så billigt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag har redan bokat det från webhallen. tankar patchen redan nu så slipper man det sennare, vill ha spelet nu! fast så kan man ju köpa faces of war innan det kommer ut kanske

Medlem

Redan köpt Faces of War. Det håller mig nöjd till 31'a. Skönt att dom inte kör med StarForce på det som dom gjorde med soldiers
Company of Heroes kommer nog bli ett extremt bra spel.

Medlem

Company Of Heroes har inte äns kopieringsskydd...verkar som dom kör på samma sätt som Galactic Civilizations 2 istället. Enbart online du behöver unikt s/n, vilket innebär att det går hur bra som helst att lira lan med polarna även om dom inte har ett eget ex. Trevligt.
CoH rockar rejält - fantastiskt ljud och kanongrafik..det känns som rts spelens svar på Call Of Duty

Edit: Men jag vet dock inte om detta var Relics mening...förresten - kolla bilden härunder och använd era 1337 skills för att avgöra vad som står på den. (från CoH då..en jeep - vet inte om ni sett den tidigare )

http://img173.imageshack.us/img173/6691/coheasuxxgk5.jpg


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Edit: Men jag vet dock inte om detta var Relics mening...förresten - kolla bilden härunder och använd era 1337 skills för att avgöra vad som står på den. (från CoH då..en jeep - vet inte om ni sett den tidigare )

http://img173.imageshack.us/img173/6691/coheasuxxgk5.jpg

Ahahahaha, vad klockren, fy fan vad bra


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Tur att man förbokade för typ 1 månad sedan ^^

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Edit: Men jag vet dock inte om detta var Relics mening...förresten - kolla bilden härunder och använd era 1337 skills för att avgöra vad som står på den. (från CoH då..en jeep - vet inte om ni sett den tidigare )

Hahaha, så underbart gjort!

Medlem

Klarade spelet igår. Det är riktigt bra!
Ska lira igenom det på hard nu

Medlem
Skrivet av GOLGO13:

Klarade spelet igår. Det är riktigt bra!
Ska lira igenom det på hard nu

... Jag antar att du bor i USA då.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av GOLGO13:

Klarade spelet igår. Det är riktigt bra!
Ska lira igenom det på hard nu

... Jag antar att du bor i USA då.

Ja för ingen här på FZ wärchar ju :himlarmedögonen:


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

*host, host* ....nä, klart man....ehm, inte gör.. Jag älskar iallafall spelet, snart klart med hela singelplayer-delen. Underbart!

Inaktiv

Bara de som tankar ner det också köper det sen så e jag nöjd. Relic/THQ är pappskallar som släpper spelet olika tid; internet har gjort världen till en mycket mindre värld än vad många inom "industrin" verkar vilja förstå.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Tror de släpper senare i europa, pga alla dubbningar och översättningar, som krävs.
pfft... tyskar som snackar italienska, franska, polska eller spanska istället


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

EA Sux... klockrent!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av GOLGO13:

Klarade spelet igår. Det är riktigt bra!
Ska lira igenom det på hard nu

ännu en person som snyltar. Relic behöver pengar för att fortsätta kunna skapa spel. Hur ska de klara av det då folk som du tar del av deras produkt utan att betala. Skamligt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dem tjänar nog stora pengar ändå... skulle dem inte göra det så skulle dem nog sluta göra spel. Om det är några som ska gnällas på, ja då e det priserna på spelen. Skulle dem gå ner lite grann så skulle nog många köpa spelen istället. Men hur många barn som bara har sitt studiestöd i månaden, hur många av dem vill offra hela månads pengen på ett spel, när dem kan få det gratis på några timmar!? Så tänker dem iaf, det skulle jag oxå. Inte alla barn som är bortskämda med rika föräldrar som skämmer bort dem. Så det är inte så konstigt...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag tankar nästan alltid hem spelen och spelar dom en liten stund - är dom sen bra så köper jag dom, annars blir det delete och inte mer om den saken.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Dem tjänar nog stora pengar ändå... skulle dem inte göra det så skulle dem nog sluta göra spel. Om det är några som ska gnällas på, ja då e det priserna på spelen. Skulle dem gå ner lite grann så skulle nog många köpa spelen istället. Men hur många barn som bara har sitt studiestöd i månaden, hur många av dem vill offra hela månads pengen på ett spel, när dem kan få det gratis på några timmar!? Så tänker dem iaf, det skulle jag oxå. Inte alla barn som är bortskämda med rika föräldrar som skämmer bort dem. Så det är inte så konstigt...

tjänar stora pengar ändå? Nej det är långt från alla som gör det. Dessutom så har de stora butiksskedjorna i usa minskat sitt utbud av PC spel just för att inga köper spelen utan tankar hem dem. Alla tror att "någon" köper ju spel så jag kan tanka hem då de ändå får in tillräckligt...det tanke sättet har gjort att det säljs betydligt färre pc spel nu för tiden.

btw. Kom inte med sims argumentet då alla vet att tjejer är betydligt ärligare och har högre moral än många av oss killar och därmed säljs det mer av sims.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

btw. Kom inte med sims argumentet då alla vet att tjejer är betydligt ärligare och har högre moral än många av oss killar och därmed säljs det mer av sims.

Ja, skäms på oss :>


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av HaZe303:

Dem tjänar nog stora pengar ändå... skulle dem inte göra det så skulle dem nog sluta göra spel. Om det är några som ska gnällas på, ja då e det priserna på spelen. Skulle dem gå ner lite grann så skulle nog många köpa spelen istället. Men hur många barn som bara har sitt studiestöd i månaden, hur många av dem vill offra hela månads pengen på ett spel, när dem kan få det gratis på några timmar!? Så tänker dem iaf, det skulle jag oxå. Inte alla barn som är bortskämda med rika föräldrar som skämmer bort dem. Så det är inte så konstigt...

tjänar stora pengar ändå? Nej det är långt från alla som gör det. Dessutom så har de stora butiksskedjorna i usa minskat sitt utbud av PC spel just för att inga köper spelen utan tankar hem dem. Alla tror att "någon" köper ju spel så jag kan tanka hem då de ändå får in tillräckligt...det tanke sättet har gjort att det säljs betydligt färre pc spel nu för tiden.

btw. Kom inte med sims argumentet då alla vet att tjejer är betydligt ärligare och har högre moral än många av oss killar och därmed säljs det mer av sims.

Håller med helt å hållet att man ska köpa alla sina spel. Om alla tänkte att dom tjänar så mycke pengar ändå. Ja då skulle vi inte ha nå spel att spela efter ett tag.

Medlem

Konstigt, en dvd film kostar runt 200:- när den är ny - folk klagar inte direkt då utan köper den...men ett spel för 300-500kr tycks dom flesta bli arga på. Det underliga är att en film varar en 90-180mins eller något medan ett spel varar oftast mycket mer

Nu pratar jag inte om folk som laddar ner - utan de ärliga människorna som faktiskt köper sina saker. (Jag är inte helt ärligt själv tyvärr - något jag gärna hade ändrat på...fixa ett jobb till mig!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Problemet idag är nog att många av den senaste generationen av "internet-kids" så anser sig de flesta att de har rätt att spela, titta och lyssna på allt som "erbjuds" på nätet, helt gratis. Finns det där är det för att någon gjort det tillgängligt för dem och/eller att utvecklarna varit så dumma att de inte lyckats stoppa det.
Att resonera att man provar alla spel och sen köper dem man gillar duger inte heller. Det är inte ofta man kan betala i efterskott på en biograf eller när man tankat bilen (om man gillade åkturen, d.v.s).
Jag påstår inte att jag är någon helig människa som aldrig kört något nedladdat men jag anser mig fortfarande ha moral nog att förstå att allt i livet kostar och vill man ta del av dem borde man också betala för sig.
Att betala för spel är en förutsättning för att vi skall ha spel att spela i framtiden!

To make a long story short: tanka ner om du tycker att du ska göra det, men sprid helst inte nyheterna på publika forum, som dessa. Jag är en, troligen av många, som gärna ser att Relic (för att ta ett exempel) har pengar nog att fortsätta producera kvalitetsspel till PC.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

blah att folk orkar gnälla, jag har köpt ps2 spel för tiotusentals kronor även fast jag har haft en moddad ps2a, och jag har gjort det för att jag har haft pengar. Så länge vi med pengar betalar så är det ju lugnt.

12
Skriv svar