Call of Duty 2 säljer bra

Robot
Inaktiv
Call of Duty 2 säljer bra

Över en miljon lurade köpare


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Över en miljon lurade köpare

He he, testade bara demot (Xbox-lös lirare här,=) )men jag tyckte det var bra... Och är fullversionen som PC-versionen så är det du som är lurad...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv

Ja, jag känner mej så in i h-ete lurad, då Call of Duty 1 var så otroligt bra och Call of Duty 2 var så extremt dåligt.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

cod2 är väldigt kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelade COD samt expansionen och tyckte det var fantastiskt på sin tid... När COD2 släpptes till slut så mådde jag rätt dåligt av att spela det, då det är åt H-E sönderscriptat...

Verkligen hatar när man tvingas följa en exakt utstakad väg för att kunna spela skiten... Har dessutom aldrig förstått hur man spelar FPS på konsoll???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Flakmonkey
Skrivet av JohnnyGreed:

Har dessutom aldrig förstått hur man spelar FPS på konsoll???

Med en handkontroll? Kräver lite talang iofs, men man vänjer sig efter ett spel eller två ^^ Riktigt skönt att kunna ligga i TV-soffan å lira faktiskt

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Spelade COD samt expansionen och tyckte det var fantastiskt på sin tid... När COD2 släpptes till slut så mådde jag rätt dåligt av att spela det, då det är åt H-E sönderscriptat...

Verkligen hatar när man tvingas följa en exakt utstakad väg för att kunna spela skiten... Har dessutom aldrig förstått hur man spelar FPS på konsoll???

VA?! Finns det singleplayer i CoD2???

Håller med NightHawk, det är väldigt kul!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

1
Skriv svar