Ghost Recon: AW patchat

Medlem
Ghost Recon: AW patchat

då kanske man ska börja spela det här igen. Har inte spelat det sen jag köpte det för några månader sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

najs, Siege mode verkar lovande och med en Standalone server får vi förhoppningsvis se lite fler bra servers

Medlem

Imponerande spel som jag dock tröttnade på extremt snabbt - fast med denna patchen så ska jag definitivt ge den en chans igen. Annars tyckte jag nog bättre om den första Ghost Recon. (jag är väl en av de få som gillade Rb6: Sum Of All Fears också..)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Imponerande spel som jag dock tröttnade på extremt snabbt - fast med denna patchen så ska jag definitivt ge den en chans igen. Annars tyckte jag nog bättre om den första Ghost Recon. (jag är väl en av de få som gillade Rb6: Sum Of All Fears också..)

Helt klart va första Ghost Recon bättre än det nya. Att dom inte fattar det, if it aint broke dont fix it...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Är detta en full patch? Jag behöver alltså inte patcha upp det från 1.0 till ett senare nummer innan jag kör denna?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv
Medlem

Läste något om "Original ghost recon coop mode" här. Har co-op möjligheterna i detta spel blivit bättre med denna patch?

Jag försökte lira med en polare men stört omöjligt när man dog och fick börja om hela tiden. Jobbigaste var att behöva se och lyssna på allt snack i början av varje mission.

Något av detta som ändrats nu?, eller kanske finns det någon mod med "respawn" feature? ;o)


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Om "ledaren" dör så blir det INTE Mission failed med denna patchen.

Medlem
Skrivet av Light:

Om "ledaren" dör så blir det INTE Mission failed med denna patchen.

Underbart. Alltid något.

En spawn funktion skulle kanske dra ner det hela verklighetstrogna intrycket.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

1
Skriv svar