Second Lifes användardatabas hackad

Robot
Medlem
Second Lifes användardatabas hackad

Trist att inte änns när ett företag erbjuder gratis saker så kan folk ge fan i dom


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

mhm. Registrerar mig just nu för ett Second Life konto. Bryr mig inte om sånt här mojs, har hört att det ska vara ett roligt spel :).

Medlem

synd att folk tycker att det e kul att göra så här

Medlem

Är egentligen inte ett spel, utan mer ett slags Myspace, eller Lunarstorm, i 3D-form.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Är egentligen inte ett spel, utan mer ett slags Myspace, eller Lunarstorm, i 3D-form.

det är inget spel...det är en virtuell värld
som dom kallar det.....och det är mycket mer än fjortisstorm och crapspace

Skrivet av Famest:

mhm. Registrerar mig just nu för ett Second Life konto. Bryr mig inte om sånt här mojs, har hört att det ska vara ett roligt spel :).

det är extra roligt om man tycker om att skapa saker....jag jorde ett simpson huvud och klädde ut mej till marge..brossan till homer...och min polare till bart..
och vi dansade och hadde kul på the edge....
folk hatade och älskade oss

look me up :p...jag heter lessaya okina
*edit*
fuck it...jag skrev fel 3 ggr på en fråga och jag måste ringa till england för att fixa det....

NO WAY MAN.....NO WAY....
ska fixa ett nytt konto om jag orkar...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

.jag jorde ett simpson huvud och klädde ut mej till marge..brossan till homer...och min polare till bart..

Du gjorde ett simpson huvud och klädde ut dig till marge..brossan till homer?

Ah, du menar att du var en char, din brosa en annan och en polare en tredje eller?

/Ankh


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MacCoy:

.jag jorde ett simpson huvud och klädde ut mej till marge..brossan till homer...och min polare till bart..

Du gjorde ett simpson huvud och klädde ut dig till marge..brossan till homer?

Ah, du menar att du var en char, din brosa en annan och en polare en tredje eller?

/Ankh

duh......:up:


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av Kyraal:

Är egentligen inte ett spel, utan mer ett slags Myspace, eller Lunarstorm, i 3D-form.

det är inget spel... [...]

Tyckte jag sa det

Skrivet av MacCoy:

[...] det är en virtuell värld
som dom kallar det.....och det är mycket mer än fjortisstorm och crapspace.

Är nog lite efter eget tycke. Själv ser jag det som en Lunar eller Myspace, för det är i grund och botten exakt likadana "produkter", med samma problem / fördelar, fast med annorlunda gränssnitt.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av Kyraal:

Är egentligen inte ett spel, utan mer ett slags Myspace, eller Lunarstorm, i 3D-form.

det är inget spel... [...]

Tyckte jag sa det

Skrivet av MacCoy:

[...] det är en virtuell värld
som dom kallar det.....och det är mycket mer än fjortisstorm och crapspace.

Är nog lite efter eget tycke. Själv ser jag det som en Lunar eller Myspace, för det är i grund och botten exakt likadana "produkter", med samma problem / fördelar, fast med annorlunda gränssnitt.

ja..smaken är som baken.....

skit ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

1
Skriv svar