Kommentarspår rockar, färska bilder

Skägg.
10 Chambers

Utvecklare, ta lärdom av #Valve. Sedan deras techdemo Lost Coast har varje nytt släpp innhållit kommentarer från skaparna själva i form av pratbubblor utspridda på banorna. Egentligen är det inte så konstigt att mästarna av filmiskt berättande har anammat dvd-filmernas främsta vapen, extramaterialet. Jag drog igenom Portal för andra gången igår, med pratbubblor och det var väldigt intressant att höra tankarna bakom designen och banupplägget. Rekommenderas varmt.

Det har blivit lite fotograferande i helgen också, däribland en andra vända i höstiga Haga-parken. De nya bilderna i arkivet ser du här nedan. Den sista, småabstrakta bilden står sambon för.

[ia=1020][ia=1021][ia=1022]

[ia=1023][ia=1024]

#blogg

signatur
Medlem

Tycker om framför allt om bilden på löven och den där solen skiner igenom glaset! Bilden där en gren är i fokus, men allt annat är ofukserat, blev lite för mycket.. vad ska man säga, "blurrig"(?). Den typen av bilder kan bli väldigt snygga, men det var nåt jag störde mig på den här gången, kanske för mycket som inte var i fokus?

Jag hade tänkt ladda upp en liknande bild som en kompis tog, men varken pici.se eller imageshack ville... Får bli en annan gång.

Keep up the good work:up:

Medlem

Väldigt trevliga bilder må jag förtelle

Skägg.
10 Chambers

Tackar och bockar! Grenen är lite knepig, den kanske skulle tjäna på att klippas om lite. Löven är en personlig klar favorit från dagen

signatur
1
Skriv svar