Half-Life 2: Episode Two avklarat

Skägg.
10 Chambers
Half-Life 2: Episode Two avklarat

Jag har precis sett sluttexten för #Half-Life 2: Episode Two rulla ner för skärmen, en expansion jag klarade av i två mumsbitar på två timmar styck. Det var smarrigt värre och jag tycker att de överträffade #Episode One. Återigen blir jag förbannat imponerad över #Valves förmåga att "fuska", miljöerna de målar upp med Source-motorn är i många stunder fantastiska fastän den är tre år gammal. De har verkligen lärt sig att använda den fullt ut.

Därmed har jag smakat allt den oranga lådan har att erbjuda och hittils har varenda tugga smakat ljuvligt. Det ska bli intressant att se hur de knyter ihop säcken i #Half-Life 2: Episode Three.

#blogg


signatur
Medlem
Half-Life 2: Episode Two avklarat

klarade det tidigare idag jag med, och visst var det en smarrig upplevelse hade dock förväntat mig lite mer aperture science i ep2, vore tufft ifall man typ.. skjöt sig igenom aperture-området där.. ja.. det som händer i slutet av portal händer. men lite röda trådar fanns det iaf.

det jag skrattade mest åt i ep2 var dock han Dr M., vars mat man förstörde i micron i HL1

Medlem

Har inte kört igenom det ännu. Sparar det till fredag istället.

Medlem

det jag störde mig på var att man klarade det på 2 timmar...

annars så var det helt klockrent!

så skärpning valve inför ep3!! vill åtminstonde spela i någon dag eller två.. för jag menar.. 2 timmar come on....

Antikvitet

Hur länge stannade du till och tänkte innan du bestämde dig för böjningsformen på ordet "orange"?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:

Hur länge stannade du till och tänkte innan du bestämde dig för böjningsformen på ordet "orange"?

Jag tänkte nog inte alls, ett vanligt fel jag gör. Orangea vore kanske att föredra, eller helt enkelt "brandgula". Som chefredaktör på Sveriges bästa spelsajt kanske du sitter inne med svaret?


signatur
Medlem

Ja Ep 2 har varit valves bästa grej nånsin bättre än cs var när de kom ut helt genialiskt:) riktigt bra och igenom tänkt riktigt mumsigt som sagt!!

1
Skriv svar