Kul att se att det fortfarande är folk som tittar in

Inaktiv
Kul att se att det fortfarande är folk som tittar in

Även om det var ett tag sen jag skrev någonting så får jag runt ett dussin besökare om dagen - tack för er tid och omtanke

Just nu är det väldigt mycket att stå i - läser tre kurser parallellt som allihop kräver mycket arbete med inlämningsuppgifter, och dessutom är det en hel del pyssel med Gravitron, som håller på att komma igång på allvar. Tror inte jag sovit åtta timmar en enda natt den här veckan. Nu har jag dock fått en välförtjänst paus, tack och lov, eftersom jag är ledig i morgon. Dock blir det inte en särskilt lång vila eftersom jag har en slutuppsats på 3000 ord som ska vara klar på lördag. Eftersom den handlar om spel så kanske något utdrag ur den hamnar här så småningom. Som sagt, det är mycket att göra nu, men förhoppningsvis kan jag upprätthålla mitt snitt på ett inlägg i veckan.

Eftersom det här inlägget känns lite tunnt kan jag ge er en liten titt på andra inlägg jag börjat på, men inte skrivit färdigt:

* "Våld i spel"

* Något slags inlägg om min väldigt korta tid i World of Warcraft

* Ett recept på chili con carne

* Några listor. Listor är alltid kul

* Gravitron - "Behind the scenes"

Några av de här fröna kanske en dag växer ut till riktiga artiklar en dag. Tills dess - på återseende!

#blogg

Medlem
Kul att se att det fortfarande är folk som tittar in

Alltid kul att titta in lite ibland, skrivs en hel del intressant här. Vill gärna läsa lite Behind the Scenes och någon lista. Lycka till med uppgifterna!

1
Skriv svar