evh
Medlem

Fasen va sugen man blev! Har dock inget 360 ska man unna sig ett månn tro? eller vänta på ps3 och GTA IV?


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

Älskar också det här spelet! Har dock inte fullversionen, utan har spelat demot från Marketplace ganska mycket. Tror ändå jag väntar med att köpa fullversionen och kollar hur bra GTA IV blir och recensioner och sådär... Undantaget skulle ju, såklart, vara om jag kunde få tag i det begagnat för 300 eller mindre, då är det ju självklart att jag köper det Aja, det e så jag kommer göra iaf 8)

Inaktiv

Gryyyymt spel!

Kul grej; ställ er på en bil och avvakta tills föraren får panik. Börja då dricka bärs efter bärs och föraren får mer och mer panik för varje gånbg du slänger en tom burk på bilen. Stor humor (och ganska stor kod-miss? snålsurfa på bilar känns lite.. gta 3)

Medlem

Det var kul att göra speciellt i demot, när föraren bestämde sig för att gasa gärnet genom barriären. Speciellt då man själv inte kan gå genom barriären blir det riktigt kul

Medlem

Det har inte samma styrka som GTA:VC. SR är lite för rått och saknar självdistans, och det stjäl ju oförskämt mycket (läs allt) från GTA. Det är dock mer polerat och bjuder på mycket underhållning.

Man kan köpa röka på fleratalet olika sätt (bong, pipa, joppe m fl) och även alkohol.

Aldrig hört huvudpersonen säga något heller. Utgått från att det är så för att inte skapa en helt felaktig röst till din karaktär.

Tycker generellt att spelet fått lite för höga betyg då det i princip bara är en klon, och inte alls bjuder på den upplevelse som GTA3, VC, och i mindre skala men ändå SA, gjorde.

Inaktiv

haha ett så jävla roligt spel, äntligen något vettigt till min 360

Inaktiv

När man kollar på reklamen på tv så ser det ut som att det inte flyter på nå bra, blir det segt när man spelar när det händer mycket saker som explosioner och dylikt?

Medlem

Stämmer bra, Mikez. Spelet har ibland riktigt märkbara drops i framerate, men det störde inte mig när jag spelade igenom det till den grad att det förstörde min upplevelse. Visst märker man det, och tänker lite på det, men är inte något problem.

Beror ju naturligtvis också på hur känslig man är..

Inaktiv

Aha som jag misstänkte alltså.
Jo jag är rätt kännsligt för sånt och brukar ofta sitta och svära "Varföri helvete gör man spel till en konsol som inte ens flyter på till 100%".

Speciellt jobbigt om man t.ex kör fort som tusan och sen börjar det hända saker och det laggar sönder nästan, sen ska man svänga precis när allt slutar lagga och allt går och skogen, kör in i vägar och kraschar totalt!:P

12
Skriv svar