FZ tävlar ut betanycklar till Battlefield 2142

Medlem

asså har jag missat något? finns det 2 betor på bf2142? och isåfall när kom den?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

beta 1 har funnits ett tag nu men beta två skulle komma 18:00 idag...

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

asså har jag missat något? finns det 2 betor på bf2142? och isåfall när kom den?

Mm den var closed innan för betalande användare på fp, nu ska den bli "public" och gratis.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Ser fan ingen open beta på fileplanet.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Här var det dött, till skillnad från när BF2 demot skulle anlända...
På bf2142.se är det iallf ett jävla håll-i-gång


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Föresten när var den första "closed" betan?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ett jävla håll-i-gång? Snarare ett jädrans massa dagisspam av massa otåliga småungar >_< Hoppas dom håller sig till 2142 och ger tusan i Quakewars.

Inaktiv

Har det kommit något mail från fz till någon angående nycklarna?


signatur

/_\_/_\
/_\

Redaktör

Nycklarna kommer skickas ut senare i kväll.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Nycklarna kommer skickas ut senare i kväll.

Vart kan man få tag på en nyckel om man inte van FZ's tävling?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Ni kan väl göra en lista på vilka som har vunnit eller skicka ut ett mail att de har vunnit om ni nu inte redan har gjort det, vill veta om man ska spamma sidorna efter en nyckel eller ta det lugnt


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Avslutades tävlingen direkt när ni fått in 100 rätta svar? Eller han ni få in 50 till innan ni stängde tävlingen?

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Nycklarna kommer skickas ut senare i kväll.

Vart kan man få tag på en nyckel om man inte van FZ's tävling?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det delas ut nycklar lite här och var, vet att en del claner fått nycklar bland annat. Kolla runt lite.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Redaktör
Skrivet av snyft:

Ni kan väl göra en lista på vilka som har vunnit eller skicka ut ett mail att de har vunnit om ni nu inte redan har gjort det, vill veta om man ska spamma sidorna efter en nyckel eller ta det lugnt

Nej. Vi meddelar vinnarna så snabbt vi hinner. Känns inte vettigt att tala om samma sak två gånger.

Skrivet av Jowy of Highland:

Avslutades tävlingen direkt när ni fått in 100 rätta svar? Eller han ni få in 50 till innan ni stängde tävlingen?

Skrivet av FZ:

Tävlingen pågår tills dess att tillräckligt många korrekta svar (100 st.) inkommit.

Skrivet av Laxen:

Vart kan man få tag på en nyckel om man inte van FZ's tävling?

Du kan försöka på t.ex. Fileplanet.


signatur
Medlem

Allllright!
Keys delas nu ut!

http://www.fileplanet.com/promotions/bf2142/screening.aspx

skyndaskyndaskynda!!!1!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Gött! Fick en beta nyckel från fileplant ca 20 minuter tills min nerladdning startar

Woohoo som homer brukar säga

Hoppas ni alla andra har lika tur som jag!

Annars är det bara att vänta tills ett demo, fullvarianten eller mer beta nycklar släpps.

__

Always bet on duke! - DrDuke

Medlem

Måste fråga, är det otillåtet att länka till torrent sidor som har beta klienten?


signatur

Videomupp

Medlem

lär det inte vara, torrent är inte olagligt.

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Måste fråga, är det otillåtet att länka till torrent sidor som har beta klienten?

Hyperlänkar är inte otillåtna i sverige men FZ kanske är av en annan åsikt.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Måste fråga, är det otillåtet att länka till torrent sidor som har beta klienten?

GE MIG LÄNKEN!
torrenttorrenttorrent


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Tack för inget FZ fick nykeln på fileplanet

Medlem

Tackar för tävlingen men ni kan ge nyckeln till nån annan :)...Har också fått mitt från Fileplanet

Medlem

Torrent är ju grymt bra... snabbt och enkelt


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Vad jag förstått så är den öppna betan en nyare version än den stängda betan. Så ifall man inte kan patcha genom den stängda så är det nog ingen ide att ladda ner den. Eller har jag fel?

Medlem

hehe lite wasted detta..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Fragzone har en betaversion i filarkivet men den är bara 1180MB stor så jag är osäker på att det är nya betan. Dock är den uppladdad idag.

Skitsamma jag lär få den via någon FTP förr eller senare i alla fall. Jag tänker inte låta fileplanet installera något ActiveX-skit på min burk bara för att ladda ner en filjävel.

Inaktiv

ja vad hände med tävlingen

Inaktiv

När får jag min nyckel!?

Skriv svar