Dumpar från Dead Island

Robot
Medlem
Dumpar från Dead Island

Ser spännande ut faktiskt ingen som har lite mer info på spelet?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey

finns lite info i speldatabasen. Den största delen av information som finns ute på nätet är dock på polska, lite trist faktiskt

Inaktiv

YES!!! Ser LITE bättre ut än road to fiddlers spelet som George A hade ett lillfinger med i spelet på.

Ja lite mer info, lite ingame movies, demo och sen hela spelet.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Får man väl ta och friska upp sin polskkunskaper då..Hmm..synd man inte kan ett enda ord då bara


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

zombies bah gör något nytt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hmmm, har det inte varit lite mycket skräckspel på sistone? Spelet ser coolt ut, och jag vill mer än gärna testa det. Men jag börjar oxå bli lite trött på skräckspel....

Medlem

Bah! Dead Risning FTW

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

zombies bah gör något nytt

Kan aldrig bli för mycket zombies!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kolla texturen på berget i bakgrunden. Precis framför näsan på zombien på denna bild. Grymt läckert, mer sånt...

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=30196


signatur

When the going gets tough, the tough hide under the table!
- Blackadder

Medlem

Ser smaskigt ut tycker jag. Maffig textur där som sagt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av LoTech:

Kolla texturen på berget i bakgrunden. Precis framför näsan på zombien på denna bild. Grymt läckert, mer sånt...

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=30196

ja jäklar det var tiktigt fint:p


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ba dom jobbar lite på specularity mapsen, på bild nr 2 så ser zombien ut att var täckt av plast

1
Skriv svar